معلمین نباید دانش آموزان را برای آمدن به مدرسه اجبار کنند

کاشمر(پانا)- معاون متوسطه اول دوم آموزش و پرورش کاشمر اعلام کرد معلمین نباید دانش آموزان را برای آمدن به مدرسه اجبار کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمین نباید دانش آموزان را برای آمدن به مدرسه اجبار کنند

عزت الله طاهریان معاون متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش کاشمر در جلسه نشست مدیران دوره دوم گفت: حتما مدیران جلسات متعددی با معلمین در رابطه با فضای مجازی برگزار کنند و اگر از آنها کم کاری مشاهده کردند آن را به حساب غفلت نگذارند، چرا که امکان دارد با فضای شاد آشنایی کامل نداشته باشند.

وی گفت: اگر دانش آموزی با دلایل متفاوت به شبکه شاد دسترسی نداشت، معاونین می بایست فایل های درس اعم از ویدئو، ویس و... را در مموری یا فلش آنها کپی کنند، اما در زمان امتحانات غیرحضوری دانش آموزان به هر طریقی در شبکه شاد حاضر شوند.

طاهریان تاکید کرد: معلمین قادر نیستند زمانی که والدین دانش آموزان از رفتن فرزندشان به مدرسه ناراضی است آنها را به اجبار برای امتحانات به مدرسه بیاورند و باید امتحانات را برای آن دانش آموزان در فضای مجازی برگزار کنند.

وی افزود: معلمان باید امتحانات امسال را کمی آسان تر از سال های گذشته از دانش آموزان بگیرند و بسیار سخت گیر نباشند، چرا که امسال هم برای مدرسه و هم برای دانش آموزان دشوار است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش کاشمر گفت: مدیران و معاونین باید در رابطه با برنامه درسی دانش آموزان برنامه ریزی خاصی داشته باشند و دروسی که از بقیه آسان تر است را در فضای مجازی برگزار کنند تا دانش آموزان بتوانند درس های دشوار مانند ریاضی و فیزیک را در کلاس به طور حضوری آموزش ببینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار