تشریح اقدامات ویژه آموزش و پرورش کاشمر برای داوطلبین کنکور

کاشمر(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کاشمر درحاشیه مراسم تقدیر از رتبه های برترکنکور در سالن شهید شهابیان کانون لقمان برنامه های ویژه داوطلبین سال آینده را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تشریح اقدامات ویژه آموزش و پرورش  کاشمر برای  داوطلبین کنکور

عزت الله طاهریان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کاشمر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: ما در سال گذشته دانش آموزی داشتیم به نام امین هادوی که رتبه ۶منطقه ی ۲و۱۰ کشوری را کسب کرد و موجب افتخار خانواده و شهرستان شد.
وی ادامه داد: ما ‌هرساله برای کنکوری ها برنامه ی ویژه ای داریم که شامل حداقل ده مرحله می شود، معمولا از تابستان جلسات آشنایی و آمادگی شروع می شود و در ادامه برنامه هایی برای اولیا داریم،کارگاه هایی با حضور اساتید و تجربه گردانی نفرات برتر دانشجویان نمونه و برتر و برگزاری اعتکاف علمی و آزمونهای شبه کنکور و ... از جمله این برنامه ها است. ولی امسال مخصوصا از وقتی که کرونا آمده و کار مارا سخت تر کرده به عنوان مثال کلاس های تابستانه کنکور که دانش آموزان را بهتر آماده می کند به سختی برگزار شد.
طاهریان ادامه داد: دانش آموزان کاشمر معمولا در تمام رشته ها رتبه های بالایی را کسب کرده اند اما امسال باتوجه به اینکه رتبه ها بیشتر بوده در زبان انگلیسی رتبه های بالا بیشتر داشتیم.

خبرنگار: فرزاد آسوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار