ثبت نام وام حمایتی کرونا تا پایان مهرماه تمدید شد

زاهدان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان مهرماه فرصت دارند نسبت به تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات خود پیگیری لازم را داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام وام حمایتی کرونا تا پایان مهرماه تمدید شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده اظهار کرد: بر اساس بخشنامه مصوبه سی و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، پرداخت وام به مشاغل و کسب‌وکارها و حوزه های حمل و نقل آسیب دیده از کرونا تا پایان مهرماه امسال تمدید شد.
وی افزود: پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا از جمله سیاست‌های دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیرو‌های کار است و بر این اساس ۱۴ رسته شغلی منتخب که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بودند، برای استفاده از تسهیلات مذکور به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه و مراحل ثبت نام خود را دنبال کردند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در کارگاه‌هایی که مستقیم از کرونا لطمه دیده و به اجبار تعطیل شده‌اند، مبلغ ۱۶ میلیون تومان وام به ازای هر نیروی انسانی اختصاص می‌یابد و در واحدهای کسب‌وکاری که فعال بوده، تعطیل نشده و غیر مستقیم از کرونا آسیب دیده‌اند، مبلغ ۱۲ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.
جهاندیده همچنین گفت: تاکنون در سیستان و بلوچستان حدود یکصد و پنجاه میلیارد ریال تسهیلات حمایتی کرونا به هزار و 741 فقره پرونده پرداخت شده است.
وی افزود: اشتغال موجود این پرونده ها، هزار و 995 نفر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار