غربالگری کرونا برای یک میلیون نفر در سیستان و بلوچستان انجام شد

زاهدان (پانا) - مدیر گسترش شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد در سومین مرحله از غربالگری کووید 19 که به صورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی انجام می گیرد تاکنون بیش از یک میلیون نفر از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از نظر علائم بیماری کرونا مورد بررسی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
غربالگری کرونا برای یک میلیون نفر در سیستان و بلوچستان انجام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمد سالاری اظهار کرد: مرحله سوم غربالگری کرونا همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان نیز از مرداد ماه آغاز شده است و تاکنون بیش از یک میلیون نفر از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بصورت تلفنی مورد غربالگری قرار گرفتند.

وی گفت: در مرحله سوم غربالگری 368 نفر به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب 16 ساعته ارجاع شده و از طریق پزشک مستقر در مرکز مورد ویزیت قرار گرفته‌اند.

مدیر گسترش شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: در این مرحله از غربالگری بیماری کرونا، بیش از 17هزار مادر باردار مورد غربالگری قرار گرفتند و 118 مادر باردار دارای علائم شناسایی شدند و به مراکز منتخب کووید19 ارجاع شده‌اند.

سالاری افزود: با توجه به اینکه تماس تلفنی جهت انجام غربالگری کووید19 با شماره 4030 صورت می گیرد از هم استانی‌های عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده شماره بر روی صفحه تلفن همراه خود حتما پاسخگو باشند.

گفتنی است قبل از این مرحله، در دو مرحله قبلی غربالگری کرونا انجام شده و بیش از دو میلیون نفر از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مورد غربالگری تلفنی کووید 19 قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار