موکب‌داران استان بوشهر امکانات آموزشی دانش آموزان بی‌بضاعت را تامین می‌کنند

بوشهر(پانا)- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بوشهر با بیان اینکه در ایام اربعین هر گونه اعزام به کربلای معلی، پیاده‌روی و راهپیمایی ممنوع است گفت موکب‌داران استان بوشهر در ایام اربعین امکانات آموزشی دانش‌آموزان بی‌بضاعت را تامین می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
موکب‌داران استان بوشهر امکانات آموزشی دانش آموزان بی‌بضاعت را تامین می‌کنند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، عبدالرضا مطاف در نشست ستاد اربعین حسینی استان بوشهر با بیان اینکه امسال برنامه اعزام موکب‌داران به کربلای معلی انجام نمی‌شود، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا اعزام کاروان‌های اربعین حسینی به کربلا ممنوع شده و تمام برنامه‌های موکب‌ها در داخل استان بوشهر در راستای رسیدگی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت تدوین شده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای 64 موکب در ایام اربعین حسینی است گفت: به سبب ممنوعیت اعزام موکب‌ها به مسیرها برای برگزاری مراسم اربعین حسینی، امسال فعالیت موکب‌داران به سمت فعالیت‌های مومنانه در رسیدگی به نیازمندان هدایت شده است.
مطاف از تامین امکانات آموزشی و نوشت‌افزار دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی(ره) موکب‌داران استان بوشهر 313 تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد تامین می‌کنند که این تجهیزات در دهه آخر ماه صفر به این دانش آموزان تحویل می‌شود.
وی بیان کرد: علاوه بر تامین تبلت، امکانات مورد این دانش‌آموزان در قالب نوشت افزار، لوازم‌التحریر، کیف، کفش و البسه در اختیار دانش‌آموزان از سوی موکب‌داران اربعین حسینی استان بوشهر قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار