معاون توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر :

پایان هفته آخرین مهلت ثبت نام کتاب های درسی

بوشهر(پانا)_معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ثبت نام کتاب‌های درسی در سال جاری از ۲۰ فروردین ۹۹ شروع شده و آخر هفته به کار خود پایان می‌دهد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پایان هفته آخرین مهلت ثبت نام کتاب های درسی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامرضا دانش فر اظهار کرد: آن عده از خانواده‌هایی که هنوز موفق به ثبت نام در سامانه دریافت کتاب‌های درسی نشده اند، می‌توانند از طریق مدرسه محل تحصیل فرزند خود نسبت به ثبت نام و دریافت کتاب در همان مدرسه اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: تاکنون در مقطع ابتدایی ۹۷ درصد، متوسطه اول ۹۴ درصد، متوسطه دوم نظری ۹۴ درصد، متوسطه دوم فنی ۸۳ درصد، متوسطه دوم کارودانش ۷۸ درصد، تیزهوشان ۶۶ درصد و استثنایی ۹۶ درصد برای دریافت کتاب ثبت نام کرده اند.

دانش فر گفت: تفاوتی که امسال در توزیع کتب درسی با سال گذشته دارد پارسال ثبت نام کتب درسی متوسطه اول سامانه‌ای نبود، اما امسال این مقطع نیز از طریق سامانه برای دریافت کتاب‌های درسی خود باید اقدام کنند.

وی افزود: تا کنون ۴۹۲ عنوان کتاب درسی از تهران به استان وارد شده و بقیه کتاب‌ها نیز تا پایان شهریور به دست دانش آموزان می‌رسد.

دانش فر گفت: امسال ۲۴۵ هزار دانش آموز سال تحصیلی را از ۱۵ شهریور در استان بوشهر آغاز می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار