کتاب «ماه بر نیزه» به قلم آیت الله صفایی بوشهری معرفی و ارائه شد

بوشهر(پانا)_ کتاب «ماه بر نیزه» زندگی‌نامه حضرت اباالفضل (ع) اثر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری در شمارگان یک هزار نسخه و در قطع رقعی و در 270 صفحه به زبان فارسی به همت انتشارات والانگار، ناشر چاپ آثار آیت الله صفایی بوشهری به چاپ رسید و روانه بازار نشر شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «ماه بر نیزه» به قلم آیت الله صفایی بوشهری معرفی و ارائه شد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، همزمان با شب تاسوعای حسینی طی مراسمی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر کتاب «ماه بر نیزه» به قلم آیت الله صفایی بوشهری معرفی و ارائه شد.

کتاب «ماه بر نیزه» زندگی‌نامه حضرت اباالفضل (ع) اثر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری در شمارگان یک هزار نسخه و در قطع رقعی و در 270 صفحه به زبان فارسی به همت انتشارات والانگار، ناشر چاپ آثار آیت الله صفایی بوشهری به چاپ رسید و روانه بازار نشر شد.

این کتاب مجموعه هشت گانه از جمیع موضوعات پیرامون آن شخصیت یگانه جهان اسلام است.

آیت الله صفایی بوشهری در بخش هایی از مقدمه کتاب می فرماید: مقام والای حضرت عباس بن علی علیه السلام چنان است که فهم از درک آن و قلم و زبان از بیان آن اعتراف به عجز دارد.

امام جمعه بوشهر بیان می دارد: بی گمان ارجمندی آن شخصیت عالی مقام را در جهان آخرت که جهان کشف حقائق است و در بهشت برین باید دید چنانکه همگی مؤمنان از منزلتش در بهشت غبطه می خورند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نوشتن این کتاب 2 سال زمان برد، می فرماید: در شب تاسوعای حسینی سال 97 این توفیق الهی نصیب شد و قلم توصیف فضائل آن حضرت بر صفحات کتاب رقم خورد و این سعادت حاصل شد.

وی در مقدمه این کتاب اظهار کرده: پیرامون شخصیت آن حضرت تحقیقات وسیع و عمیق لازم است و متأسفانه منابع پژوهشی در این زمینه بسیار اندک است.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: این کتاب در هشت بخش شامل زندگی نامه، خاندان، احادیث معصومان در شأن وی، سخنان آن حضرت، اوصاف و القاب، کرامات، اشعار و زیارت نامه به رشته تحریر در آمده است.

لازم به ذکر است تاکنون چند کتاب به قلم آیت الله صفایی بوشهری از جمله کتاب انوارالولایه درباره زندگینامه حضرت فاطمه معصومه (س)، انوارالهدی زندگینامه چهارده معصوم(ع)، جنگ نرم، پایان دنیا، درآمدی بر مدیریت کارآمد اسلامی، ولایتمداری، تنها حجت سیاسی الهی، ترجمه و شرح مغنی الادیب، چهل چراغ آسمان عصمت، روش تحصیل ادبیات عرب در حوزه، ترجمه صحیفه سجادیه، داستان‌های آسمانی و دهها کتاب دیگر تالیف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار