مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

٨۵٠ کتابخانه مستقل در مدارس استان بوشهر فعال هستند

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در مراسم نمادین سی و یکمین هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه معینی بوشهر گفت در استان بوشهر ٨۵٠ کتابخانه مستقل به صورت فعال وجود دارد که نیاز است دستگاه‌های پیرامونی به مسولیت‌های اجتماعی خود عمل کرده و به تجهیز این کتابخانه‌ها کمک کنند.

کد مطلب: ۱۴۲۳۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
٨۵٠ کتابخانه مستقل در مدارس استان بوشهر فعال هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در مراسم نمادین سی و یکمین هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران؛ در مدرسه معینی بوشهر گفت: امروز دختران دانش آموز در کنار معلمان در کمال آرامش در حال درس خواندن هستند، اما در فلسطین و غزه مدارس بمباران شده و خیلی از کودکان و معلمان شهید شده اند؛ دعا می‌کنیم که این ملت غیور از دست دشمن پلید صهیونیستی رهایی یابند.

علی موحدی با اشاره به اجرای برنامه‌های خوب و ارزشمندی که در این هفته در مدارس استان اجرا می‌شود اظهار کرد: ما در استان بوشهر ٨۵٠ کتابخانه مستقل فعال در مدارس استان داریم که نیاز است دستگاه‌های پیرامونی به مسولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند و به تجهیز این کتابخانه ها کمک کنند.

موحدی گفت:٢٣٠ دانش آموز در مرحله کشوری جشنواره دانایی و توانایی انتخاب شدند و انتظار می رود با هدایت معلمان و مربیان این آمار گسترش بیشتری پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با توصیه به والدین، برای جایگزین کردن کتاب به جای دیگر هدایای سبد خانواده بیان کرد: والدین برای فرزندان خود همیشه در کنار دیگر هدایا با این رویکرد فرزندان خود را با فرهنگ کتاب و کتابخوانی آشنا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: به مدیران مدارس تاکید می کنم به صورت ماهانه به دانش آموزانی که بیشترین کتاب از کتابخانه مدرسه را دریافت می‌کنند هدیه بدهند و در مراسم صبحگاه تشویق کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار