امام جمعه جم:

کتاب های درسی دانش آموزان پیوست الکترونیکی و مجازی داشته باشد

جم(پانا)_ امام جمعه جم گفت با توجه به شرایط کرونایی و آموزش بر بستر فضای مجازی، کتاب های درسی دانش آموزان نیز باید پیوست مجازی و الکترونیکی داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کتاب های درسی دانش آموزان پیوست الکترونیکی و مجازی داشته باشد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، حجت الاسلام محمد محمدی در نشست با مدیران، معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس جم اظهار کرد : با توجه به شرایط خاص کرونایی و احتمال آموزش از طریق فضای مجازی، باید کتاب های درسی دانش آموزان پیوست مجازی و الکترونیکی داشته باشد.

امام جمعه جم بیان کرد: متولیان امر باید اپلیکیشن های متناسب با دروس طراحی و در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار دهند.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: در دوران تعطیلی مدارس، صدا و سیما و شبکه های مجازی بیشتر به آموزش دروس پرداختند که انتظار می رود در سال تحصیلی پیش رو، نگاه ویژه ای به فعالیت های پرورشی و تربیتی نیز داشته باشند.

وی از طراحی و ساخت کیت ضد عفونی کننده توسط دانش آموزان شهرستان خبر داد و گفت: دانش آموزان نخبه عضو ستاد نماز جمعه شهرستان، صفر تا صد این کیت ضد عفونی طراحی و تولید کردند.

حجت الاسلام محمدی همچنین از ساخت کواد کوپتر ضد عفونی کننده محیط توسط دانش آموزان خبر داد و گفت: کواد کوپتر ضد عفونی کننده محیط توسط دانش آموزان طراحی و در دست ساخت می باشد که در آینده ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

گفتنی است این نشست به بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیران، معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار