مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

مهمترین اصل برای آموزش و پرورش صیانت از سلامت دانش آموزان است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد مهمترین اصل برای مسئولان آموزش و پرورش صیانت از سلامت همکاران و دانش آموزان خواهد بود و در این زمینه خانواده‌ها و اولیای محترم دانش‌آموزان هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۱۹۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین اصل برای آموزش و پرورش صیانت از سلامت دانش آموزان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی روز دوشنبه در جلسه شورای معاونان این اداره کل که با هدف ارائه گزارش و بازخورد بازدیدهای بالینی تیم های نظارتی از فرآیند اجرایی پروژه مهر برگزار شد، عنوان کرد: با شرایط موجود و حاکم بر جامعه در مناطق مختلف وضعیت حضور دانش آموزان در مدارس قطعا متفاوت خواهد بود و بر اساس آنچه که مسئولان بهداشتی اعلام می کنند با مشارکت و همراهی همه مجموعه ها سال تحصیلی از ۱۵ شهریور ماه آغاز خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در فرآیند اجرایی پروژه مهر در حوزه ستادی و صف در اقصی نقاط استان تصریح کرد: مهمترین اصل برای مسئولان آموزش و پرورش صیانت از سلامت همکاران و دانش آموزان خواهد بود و در این راستا خانواده‌ها و اولیای محترم دانش‌آموزان هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: مدیران مدارس موظف هستند موضوع وضعیت مدارس و حضور دانش آموزان را به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی کرده و با تعامل و مشارکت اولیای دانش آموزان فرآیند آغاز سال تحصیلی را دنبال کنند.

رخشانی تصریح کرد: از مهمترین ویژگی‌های همکاران در این عرصه، احساس مسئولیت و جدیت در امور است.

وی افزود: در سایه تدبیر، تلاش و برنامه‌ریزی لازم در حوزه‌های مختلف، به طور قطع اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و این موضوع زمانی محقق می شود که هر فردی در جایگاه مسئولیتی خودش بیش از پیش تلاش کرده و با دلسوزی و پشتکار مضاعف به دنبال به سرانجام رساندن برنامه ها و فعالیت ها باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: نظارت مستمر و اشراف اطلاعاتی مدیران به همه برنامه‌های تحت مدیریت خودشان بسیار مهم و ضروری است و آنچه که موفقیت را میسر می‌کند استمرار و پیگیری همه جانبه و در همه ابعاد امور است.

وی خاطرنشان کرد: توان و تلاش همه مجموعه ها در دستگاه تعلیم و تربیت استان برای انجام بهینه و خوب همه فرآیندها و فعالیت ها در حوزه‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار