رزمایش سه روزه مانور بازگشایی مدارس در منطقه ۱۷

تهران(پانا)- آموزش و پرورش منطقه ۱۷، به منظور بررسی میزان آمادگی مدارس برای بازگشایی شکوهمند مدارس منطقه، در روزهای سوم، چهارم و پنجم شهریور مانور بازگشایی مدارس را برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش سه روزه مانور بازگشایی مدارس  در منطقه ۱۷

سهراب‌ مولایی، سرپرست معاونت آموزش متوسطه، گفت: از روز دو شنبه 3 شهریور ماه 99 با حضور معاونین و سایر اعضای شورای مدیریتی منطقه، در همه مدارس منطقه، مانور بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی به مدت سه روز متوالی برگزار شد.
وی افزود: در این سه روز تمامی مدارس مورد ارزیابی قرار گرفتند و امکانات و سطح آمادگی آنها برای بازگشایی شکوهمند مورد بررسی قرار گرفت. مدارس در این مانور، شرایط مدرسه را در سه وضعیت احتمالی سفید، زرد و قرمز بررسی و تمرین کردند. سفید نشانه شرایط عادی است و بازگشایی باید طبق روال سال های قبل انجام می شود. زرد شامل وضعیتی با حضور 50 درصد از دانش آموزان در مدرسه است. به این صورت که دانش آموزان شیفت بندی می شوند و در دو گروه زوج و فرد در روزهای مختلف هفته در کلاس درس حاضر خواهند شد. وضعیت قرمز وضعیت شروع سال تحصیلی بدون حضور فیزیکی دانش آموزان در مدرسه است و همه اتفاقات آموزشی تماما مجازی و از طریق نرم افزار شاد صورت خواهند پذیرفت.
سهراب مولایی، سرپرست معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه بازگشایی مدارس منطقه و سایر معاونین و اعضای شورای مدیریتی با حضور در تمامی مدارس منطقه از نزدیک در جریان این مانور قرار گرفتند.
در این میان شرایط فیزیکی و سایر امکانات فنی مدارس برای برقراری ارتباط مجازی در مدارس منطقه نیز بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار