برگزاری مانور نمادین بازگشایی مدارس در منطقه 2

تهران (پانا) - مانور نمادین بازگشایی مدارس با حضور میرشفیعی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ و اصفهانی دبیر پروژه مهر، در هنرستان نیایش در بستر شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور نمادین بازگشایی مدارس در منطقه 2

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، مانور نمادین بازگشایی مدارس با حضور میرشفیعی، مدیر آموزش و پرورش و اصفهانی، معاون متوسطه، در هنرستان نیایش در شبکه شاد برگزار شد.
مدیرآموزش و پرورش منطقه 2، با تسلیت ایام محرم الحرام و با تشکر از تلاش همکاران آموزشی و اجرایی، گفت: امروز در مدرسه تمام عوامل نظام تعلیم و تربیت حضور دارند ولی یک عنصر اصلی نیروی انسانی در این حلقه دانش آموزان عزیز است که جای این بزرگواران خالی است.
میرشفیعی افزود: این مانور با هدف بررسی میزان آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید در 15 شهریورماه و رفع موانع و مشکلات احتمالی انجام شد و نشان از حرکت خوب دستگاه تعلیم و تربیت در آموزش مجازی و ارتباط با دانش آموزان دارد.
وی خاطر نشان کرد: امروز میزان آمادگی جهت رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی مدارس در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز بررسی شد. همچنین در خصوص تقویت نقاط قوت و بهینه سازی امور، آموزش های لازم ارائه شد.

در ادامه مراسم یادی شد از همکار مرحوم سیده مطهره سید ابراهیمی که در سال تحصیلی جدید، بازگشایی هنرستان با فقدان این زنده یاد آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار