معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان:

آموزش و پرورش را نمی توان معطل گذاشت

زاهدان (پانا) - معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کردمعلوم نیست که موضوع ویروس کرونا تا چه زمانی ادامه داشته باشد بنابراین آموزش و پرورش موضوعی نیست که بتوان آن را معطل گذاشت.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش را نمی توان معطل گذاشت

محمدهادی مرعشی در مراسم محوری بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه حیات طیبه زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: پس از 6 ماه تعطیلی مدارس بالاخره به این جمع بندی رسیدیم که مدارس بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه آموزش در کنار پرورش معنادار می شود، افزود: شاید امکان آموزش دانش آموزان درون خانه ها فراهم باشد، اما جای پرورش، درون مدرسه است؛ چرا که پرورش و جامعه پذیری دانش آموزان در گرو حضور آنان در مدرسه و ورود به جامعه است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دانش آموزی که دارای روابط اجتماعی است رشد فکری و اجتماعی بسیار متفاوتی با دانش آموزی دارد که دائما با وسایل ارتباطی در ارتباط است و در تنهایی به سر می برد.

مرعشی ادامه داد: دانش آموزی که صرفا در خانه و به صورت مجازی آموزش ببیند قطعا در ورود به جامعه دچار اختلالات اجتماعی خواهد شد.

وی در بخش دیگری به زیرساخت های آموزشی استان اشاره کرده و گفت: در استان سیستان و بلوچستان 30 درصد زیرساخت ها در حوزه آموزش فراهم نیست و به همین دلیل باید به سرعت به سمت توسعه زیرساخت ها حرکت کنیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان همچنین درباره اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس گفت: مهره اصلی این موضوع دانش آموزان هستند که باید با دید نکته بینانه همه چیز را زیرنظر بگیرند و عدم رعایت نکات بهداشتی را به دیگران تذکر دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار