پاشائی: هر گونه حاشیه و جو سازی که منجر به انحراف سیستم از ماموریت تعلیم و تربیت شود غیرقابل قبول است

تبریز(پانا) - هفتمین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان در سالن کنفرانس تالار معلم تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پاشائی: هر گونه حاشیه و جو سازی که منجر به انحراف سیستم از ماموریت تعلیم و تربیت شود غیرقابل قبول است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی در حاشیه جلسه شورای معانین اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی جعفر پاشائی رویکرد آتی دستگاه تعلیم و تربیت استان را همانند سنوات گذشته مجموعه ؛ هماهنگی، کار بی حاشیه همراه با جدیت در امور معرفی و یادآور شد: هر گونه حاشیه و جو سازی که منجر به انحراف سیستم از ماموریت تعلیم و تربیت است غیرقابل قبول است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با مهم خواندن طرح آجر به آجر اظهار داشت: لازم است به صورت ویژه به طرح آجر به آجر و شیوه مشارکت حداکثری ریز و درشت در امر مدرسه سازی پرداخت شود و این امر میبایست مورد توجه جدی مدیران نواحی و مناطق قرار گیرد که خوشبختانه هم اکنون 20 مدرسه در سطح استان در قالب این طرح در حال تعمیر و بازسازی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموریت اصلی ما تعلیم و تربیت انسانهایی مومن و متعهد و متخصص در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: هر گونه حاشیه و جو سازی که منجر به انحراف سیستم از ماموریت آموزش و پرورش شود غیرقابل قبول است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار