در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مطرح شد

پاشائی: اخذ هرگونه وجه غیر از بیمه و هزینه کتاب حین ثبت نام اکیدا ممنوع میباشد

تبریز(پانا) - هفتمین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان در سالن کنفرانس تالار معلم تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پاشائی: اخذ هرگونه وجه غیر از بیمه و هزینه کتاب حین ثبت نام اکیدا ممنوع میباشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی جعفر پاشائی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی با تاکید بر ممنوع بودن اخذ هرگونه وجه اضافی در مدارس استان هنگام ثبت نام مگر اخذ وجه کتاب و بیمه دانش آموزان را قانونی اعلام و در خصوص کمکهای مردمی نیز تاکید نمود: کمکهای مردمی براساس قانون و مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش بعد از بازگشایی مدارس و طبق مصوبه شورای مدرسه آنهم کاملا اختیاری قابل اجرا می باشد.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت استان ضمن مهم خواندن پروژه مهر یادآور شد: لازم است از ظرفیت شهرداران و فرمانداران و بخشداران و ... مناطق و نواحی استان همچون سنوات گذشته در آماده سازی مدارس استفاده بهینه انجام گیرد.

پاشائی با اشاره به سلامت همکاران فرهنگی و دانش آموزان در ایام کرونائی خاطر نشان شد: بحث کرونا جدی بوده و در این بخش می بایست سلامت همکاران و دانش آموزان جزء اولویت اصلی و مورد توجه مجموعه قرار گیرد و همچنین بنا به تاکید مسئولین ارشد استان و کشور هر گونه گردهمایی، سمینار، جلسه و ... که منجر به تجمع است اکیدا ممنوع بوده و نباید برگزار گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه با توجه به اهمیت پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تعطلیات تابستانی افزود: فعالیت‌های تابستانی با توجه به ایام اوقات فراغت به جد و با روشهای عمدتا مجازی پیگیری گردند تا شاهد پر شدن مناسب اوقات فراغت آینده سازان میهن اسلامی باشیم.

در ادامه جلسه عاشور اکرمی معاون آموزش متوسطه و دبیر شورای پروژه مهراداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی نیز طی سخنانی اظهار داشت: برای سال تحصیلی آتی سه راهکار و سناریو برای وضعیت های زرد، سفید و قرمز پیش بینی شده است که در مناطق وضعیت سفید طبق ایام عادی کلاسها حضوری خواهد بود و در مناطق زرد بصورت زوج و فرد و با حضور تعدادی از دانش آموزان و بصورت حضوری و مجازی انجام خواهد شد و در مناطق قرمز آموزش ها بصورت مجازی و از طریق شبکه های شاد و سایر روشهای غیر حضوری پیگیری خواهد شد.

اکرمی در ادامه افزود: طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود در حال انجام است که به خاطر شرایط کرونائی سنجش از کودکان ورودی به پیش دبستانی به بعد از بازگشائی مدار در جریان مهر ماه و آبان ماه موکول شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار