دیدار مدیر آموزش و پرورش نیشابور با معاونت شرکت فولاد خراسان

با همکاری شرکت فولاد خراسان، مدرسه مشارکتی ساخته می شود

نیشابور(پانا)- معاون بهره برداری شرکت فولاد خراسان رضوی از پیشنهاد ساخت مدرسه توسط این شرکت بزرگ استقبال کرد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش نیشابور با معاونت شرکت فولاد خراسان

معاون بهره بردای شرکت فولاد خراسان در گفتگو با مدیر آموزش و پرورش نیشابور، این شرکت صنعتی را یک دانشگاه بزرگ آموزشی معرفی کرد و گفت: در شرکت فولاد خراسان مجموعه بزرگی از رشته های مختلف فنی از جمله عمران، متالوژی، برق صنعتی، مکانیک، ساختمانی، ذوب و ... به طور عملیاتی فعالیت می کنند که می تواند برای دانش آموزان بسیار آموزنده باشد.

حمید رضا زارع افزود: در روزهای پر مصرف، همواره در تلاش هستیم مصارف انرژی را در این شرکت به حداقل رسانده تا همشهریان عزیز با مشکلی مواجه نشوند گرچه این توقف برای ما دارای هزینه بسیار است.

وی با اشاره به سودآوری های بالای این شرکت در سطح استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: امیدواریم از مسیر معین اقتصادی بتوانیم در بخش مدرسه سازی نیزگام های موثری برداریم.

وی گفت: بنده معتقدم که فرصت ها زیاد پیش می آید ولی گاها عمر کمی دارد و باید از این فرصت ها استفاده و بهره برداری مناسب انجام شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر و در راستای کمک به همشهریان عزیز، این شرکت در تامین ماسک بهداشتی، تجهیز آمبولانس، تهیه مواد ضدعفونی کننده و پک های بهداشتی گام های موثری برداشته و امیدواریم بتوانیم در حوزه مدرسه سازی نیز اقداماتی انجام دهیم.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور نیز با تقدیر از میزبانی شرکت فولاد خراسان، گفت: ما در مجموعه مسکونی فولاد، زمین های مناسبی داریم که می توانیم به صورت مشارکتی، فضای آموزشی و مدارس آن منطقه را تامین کنیم.

علیرضا کلیدری افزود: این مدارس می تواند به نام خود فولاد تاسیس شود که این موضوع علاوه بر تاثیر فرهنگی بالایی که دارد می تواند با توجه به نرخ رشد جمعیت در شهرک ها نیازهای مردمی را نیز برطرف کند.

وی ادامه داد: مجتمع فولاد خراسان به عنوان یک شاخص بزرگ اقتصادی در نیشابور و استان شناخته می شود و اگر در زمینه های فرهنگی و آموزشی ورود کند می تواند بسیاری از مشکلات موجود برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار