تأکید مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بر نقش کلیدی نظارت در ستاد ثبت نام

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ثبت نام دانش آموزان در مدارس عادی دولتی و هیئت امنایی بر اساس محدوه بندی جغرافیایی انجام می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تأکید مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بر نقش کلیدی نظارت در ستاد ثبت نام


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در جلسه ستاد ثبت نام با اشاره به ممنوعیت دریافت هرگونه وجه در مدارس دولتی هنگام ثبت نام اظهار کرد: کلیه وجوه دریافتی مجاز در هنگام ثبت نام شامل: بیمه و کتابهای درسی فقط از طریق واریز به حساب مدرسه امکان پذیر است.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش بر حل مشکلات مدارس خاطرنشان کرد: آیین نامه اجرایی مدارس و دستورالعمل های ارسالی به مناطق راهنمای عمل مدیران مدارس است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان اظهار کرد: در هنگام ثبت نام و سنجش سلامت دانش آموزان رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی و سایر دستورالعمل های بهداشتی ضروری است.

رحمتی افزود: در سال تحصیلی آینده نیازی به الزام خانواده ها به خرید لباس جدید نیست و دانش آموزان می توانند از پوشش سال گذشته استفاده کنند. وی درباره ثبت نام مدارس غیر دولتی نیز گفت: انعقاد قرارداد شهریه بین ولی دانش آموز و مدرسه غیر دولتی در سامانه تعیین شهریه به نشانی: www.mosharekatha.ir انجام می شود که یک نسخه از آن پس از مهر و امضا به اولیا تحویل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر نقش کلیدی نظارت در ستاد ثبت نام خاطرنشان کرد: با اعتماد به توانمندی های مدیران می توانیم با تدبیر بر مشکلات غلبه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار