مدیر آموزش و پرورش پردیس تاکید کرد:

دقت نظر در ستاد ثبت نام،رعایت پرو تکل های بهداشتی و تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت اولیاء

پردیس(پانا)-مدیر آموزش و پرورش پردیس نظارت دقیق بر فرآیند ثبت نام دانش آموزان و جلب رضایت اولیای دانش‌آموزان را خواستار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دقت نظر در ستاد ثبت نام،رعایت پرو تکل های بهداشتی و تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت اولیاء

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پردیس، حسنوند با اشاره به ممنوعیت دریافت هرگونه وجه در مدارس دولتی هنگام ثبت‌نام اظهار کرد: کلیه وجوه دریافتی مجاز در هنگام ثبت نام، شامل بیمه و کتابهای درسی فقط از طریق واریز به حساب مدرسه امکان پذیر است.

او با تأکید بر ضرورت تلاش بر حل مشکلات مدارس خاطرنشان کرد: آیین نامه اجرایی مدارس و دستورالعمل های ارسالی ، راهنمای عمل مدیران مدارس است. هنگام ثبت نام و سنجش سلامت دانش آموزان رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی و سایر دستورالعمل های بهداشتی ضروری است.

حسنوند ضمن ابراز خرسندی از بازدیدهای صورت گرفته و همچنین عملکرد مدیران آموزشگاه ها در نحوه اجرای شیوه نامه ثبت نام و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سال تحصیلی 00-13۹9 افزود: این بازدیدها در طول بازه زمانی ثبت نام با برنامه‌ریزی های دقیق جهت دقت در ثبت‌نام و رعایت پروتکل ها در مدارس ادامه دارد و تلاش همکاران منطقه بر این است تا ثبت نام دانش آموزان در مدارس عادی دولتی بر اساس محدوه بندی جغرافیایی با سعه صدر و تکریم ارباب رجوع به نحو شایسته ای انجام گیرد.

حسنوند مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پردیس همچنین در پایان تصریح کرد مواردی را به مدارس جهت ثبت نام ابلاغ کرده ایم که باید در اولویت قرار دهند که عبارتند از:

۱.بررسی و استخراج آمار واطلاعات همکاران و دانش آموزانی که به هر دلیلی از شبکه شاد استفاده نمی کنند.

۲.ارائه ی راهکارهای لازم برای اثر گذاری و افزایش کارایی استفاده از شبکه شاد.

۳.ارائه شیوه های ارزشیابی از آموزش مجازی.

۴.پیگیری اوقات فراغت با برنامه ریزی و تاکید بر آموزشِ مهارت های اجتماعی و زندگی،بگونه ای که هر خانه یک پایگاه اوقات فراغت باشد.

۶.بررسی و ساماندهی فضای فیزیکی و نیروی انسانی، ثبت نام و کلاس بندی در سامانه سناد به منظور جلو گیری از مشکلات حکمی و حقوقی همکاران.

۷. دقت نظر در ستاد ثبت نام،رعایت پرو تکل های بهداشتی، تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت اولیاءادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار