مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

کسب رتبه اول کشوری توسط اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول اداره حراست این اداره کل بین ادارات کل آموزش و پرورش کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری توسط اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در تکمیل این خبر افزود: این رتبه که در زمینه نظارت و اشراف کیفی بر حوزه های دانش آموزی، کارکنان و محیط های تابع آموزش و پرورش و تاثیرگذاری آن در سطح کشور کسب شده است، نتیجه تلاش، همگرایی و خرد جمعی همکاران اداره حراست اداره کل و کارشناسان این حوزه در شهرستان ها و مناطق استان است.

وی با بیان این که حراست، پشتوانه محکمی برای سلامت جامعه اداری است، گفت: حراست به عنوان چشم بینای هر دستگاهی، زمانی می تواند موفق و تاثیرگذار باشد که احاطه کافی بر همه واحدهای مجموعه داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان رسالت حراست را بسیار خطیر خواند و گفت: هر دستگاهی برای دستیابی به اهداف خود به سلامت درونی و بیرونی نیاز دارد که حراست ها با اهداف و تشکیلات سازمانی خاص به عنوان یک مجموعه اجرایی و نظارتی از مصادیق بارز صیانت و سالم سازی محیط کار، کنترل کیفی و کمی کارکنان، بررسی و احراز تخلفات اداری مالی، حفاظت از تاسیسات و اماکن، اسناد و مدارک هستند.

اسکندری نسب همچنین این موفقیت را به جامعه فرهنگیان استان کرمان تبریک گفت و از همه کارکنان خدومی که با دلسوزی، تلاش و درایت، زمینه تعالی دستگاه تعلیم و تربیت و نظام را فراهم می کنند، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار