مدیرکل حراست شهرداری تبریز مطرح کرد:

نیروهای حراست پاسدار سلامت اداری

در برابر تخلفات اداری با کسی تعارف نداریم

تبریز(پانا) - مدیرکل حراست شهرداری تبریز گفت: مجموعه حراست شهرداری پاسدار ارزش‌های نظام و حافظ سلامت اداری در کلیه مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری است و در مقابله با ناهنجاری‌ها و تخلفات اداری با کسی تعارف ندارد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای حراست پاسدار سلامت اداری

به گزارش شهریار، اسماعیل فتحیان در نشست مدیران حراست مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز با اشاره به ایجاد نظم و انتظام در بخش‌های مختلف اداری اظهار داشت: سیاست و مشی حراست شهرداری تبریز، ایجاد نظم و انتظام اداری، پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع تخلف در تمامی لایه‌های اداری این نهاد شهری است.
او تصریح کرد: مجموعه حراست شهرداری تبریز با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و مجرّب در تلاش برای تحقق اهداف مجموعه است و در این راه با شناسایی نقاط ضعف و قوت نهاد شهری، راهکارها و خط مشی مناسب جهت رفع نارسائی و مشکلات موجود را ارائه می‌هد.

مدیرکل حراست شهرداری تبریز در ادامه یادآور شد: اقدامات پیشگیرانه و سالم‌سازی محیط اداری، اولویت اصلی حراست شهرداری بوده و تمام تلاش ما این است که در فضایی عاری از تهدید و ارعاب و با حسن اعتماد، به سالم‌سازی محیط کاری و اداری بپردازیم تا بازده و راندمان کاری کارکنان را بالا ببریم و در این راستا در مقابل ناهنجاری‌ها و تخلفات اداری با کسی تعارف نداشته و به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم.
فتحیان در پایان تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع تکیه‌گاه نظام اداری در ادارات شهرداری، مناطق و سازمان‌ها است و بایستی اولویت کاری پرسنل و مدیریت شهری باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار