فولادوند: حراست امین آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - گردهمایی مسئولان سنجش و حراست مناطق شهر تهران با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل شهر تهران ، اسدی، مدیرحراست اداره کل آموزش و پررورش شهر تهران و کلاهی، رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان تهران برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۰۷۷۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: حراست امین آموزش و پرورش است

فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با گرامی داشت یاد امام خمینی(ره) گفت: ایشان صدای آزادی خواهی را در گوش مردم ایران طنین انداز کرد. گفتمان امام در دنیا و پیروزی ملتهای مبارز همه مرهون تلاش های آن عزیز سفر کرده است. همچنین 15خرداد اولین بارقه امیدی بود که انقلاب اسلامی آغاز کرد.

وی گفت: این روزها در شرایطی که حساس ترین مراحل کار اجرایی را مدیریت کرده اید و چند روز آینده در قالب یک عملیات وسیع کار مهمی در پیش دارید.

فولادوند با اشاره به اینکه حراست امین آموزش و پرورش است، گفت: آرامش تهران مرهون زحمات بچه های سنجش و حراست است و هردو تضمین کننده حیثیت آموزش و پرورش هستند. این دو مجموعه باهم کمک می کنند مرحله آبرومندی را بگذرانیم و از حریم صنف معلمان دفاع کنیم. پس امنیت سوالات مهم است.

وی افزود: امسال علاوه بر سختی کار گذشته که گرفتن سوالات بصورت الکترونیک است، مشکل دیگری اضافه شده است و باید این دو مهم را جدا مدیریت کنیم. در هرکدام تعلل کنیم مورد انتقاد قرار می گیریم. رعایت پروتکل های بهداشتی برای ما بسیار مهم است زیرا دانش آموزان و سرمایه های ما و خانواده های شان تهدید می شوند. پس نه تنها امنیت سوالات مهم است بلکه براجرای مو به موی پروتکل های بهداشتی باید اشراف داشته باشیم. شما چشمان آموزش و پرورش هستید.

وی افزود: 63هزار دانش آموز پایه دوازدهم داریم و خانواده های شان سرمایه هایی را در اختیار ما گذاشته اند که باید حواس مان باشد. ما هم متناسب با توقع خانواده ها سالن های امتحانات را بستیم و امیدواریم امتحانات نیز در صحت و سلامت و امنیت به سرانجام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار