مسابقات قرآن و عترت نردبانی به سوی آسمان

بن ( پانا ) - انس با قرآن و اهل بیت از اهداف مهم و اصلی برگزاری مسابقات قرآن و عترت در مدارس است.

کد مطلب: ۱۰۹۴۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن و عترت نردبانی به سوی آسمان

یوسف ریاحی ، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بن در گفت و گو با پانا ، از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و عترت در سطح آموزشگاه های این شهرستان خبر داد.

او با اشاره به پتانسیل شهرستان بن و شرکت ۸۵۰ دانش آموز در مرحله ی آموزشگاهی ، استقبال دانش آموزان را از برنامه های حوزه ی قرآن و عترت بسیار خوب و سطح مسابقات را با توجه به شرایط کرونا و شرکت مجازی شرکت کنندگان از نظر کیفیت مطلوب دانست.

وی هدف از این مسابقات را آشنایی نوجوانان و دانش آموزان با قرآن ، معنویات ، احکام و عترت عنوان کرد و حضور قرآن و معنویات در زندگی انسان را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

وی ادامه داد:" این مسابقات نردبانی برای موفقیت های آتی دانش آموزان است و خاطر نشان کرد بسیاری از دانش آموزان با حضور در همین مسابقات به مراحل بالاتر راه پیدا کرده اند و اکنون به عنوان حافظ ، قاری یا مداح شناخته می شوند ."

ریاحی در پایان گفت :" داوری مسابقات شهرستانی که با حضور اساتید حوزوی و مربیان پرورشی و معلمان معارف صورت می گیرد تا پایان هفته جاری ادامه دارد و برگزیدگان برای شرکت در مسابقات استانی که در مرداد ماه برگزار می شود معرفی شده و در فرصتی مناسب از برگزیدگان دوره های قبل نیز تقدیر بعمل خواهد آمد."

خبرنگار دانش آموز : غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار