در نشست خبری؛

مسیب‌زاده: مرحله مقدماتی مسابقات کشوری قرآن از اول تا ۱۰ مرداد به صورت مجازی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد مرحله مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز از اول تا ۱۰ مرداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مسیب‌زاده: مرحله مقدماتی مسابقات کشوری قرآن از اول تا ۱۰ مرداد به صورت مجازی برگزار می‌شود

محمدرضا مسیب‌زاده در نشست خبری امروز معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله کشوری به دلیل شرایط کرونا با تأخیر مواجه شد گفت: «تا پایان تیر، برگزیدگان مرحله اول اعلام می‌شود و مرحله مقدماتی از اول تا ۱۰ مرداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.»

مسیب‌زاده ادامه داد که در اول شهریور اختتامیه این دوره از مسابقات را خواهیم داشت که از سوی دو استان خراسان رضوی و شهرستان‌های استان تهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به راه‌اندازی دارالقرآن‌ مجازی اشاره کرد که آموزش‌های دوره مقدماتی و عمومی در این دارالقرآن‌ها ارائه خواهد شد و امسال با ورود شبکه شاد از همین بستر استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه در تابستان دوره‌های تخصصی و مفاهیم قرآنی را در نظر نداریم گفت: «کار را مانند کلاس‌های درس در شبکه شاد دنبال می‌کنیم. همچنین در بحث راه‌اندازی قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز، توانمندسازی نیروی انسانی را مورد تاکید داریم که باید آن‌ها را با رویکرد جدید مبتنی بر آموزش در دوران کرونا آموزش دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار