معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین در گفت و گو با پانا خبر داد:

شرکت 203 هزار دانش آموز قزوینی در مسابقات فرهنگی و هنری «فردا»

قزوین (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت 203 هزار دانش آموز استان در مسابقات فرهنگی و هنری «فردا» خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 203 هزار دانش آموز قزوینی در مسابقات فرهنگی و هنری «فردا»

حجت الاسلام علی انصاری در گفت و گو با پانا، اظهار کرد: با توجه به فراگیر شدن بیماری کرونا با رعایت پروتکل های اجتماعی مرحله استانی جشنواره سی و هشتمین دوره مسابقات استانی فرهنگی هنری تحت عنوان «فردا» به صورت مجازی از نیمه خرداد ماه آغاز و تاکنون 878 اثر برگزیده دانش آموزی به دبیرخانه این مسابقات ارسال شده و تاکنون داوری بیش از 90 درصد آثار انجام شده است.

وی افزود: جشنواره سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری (فردا) با مشارکت خوب دانش آموزان در استان قزوین در سطح مدارس روبرو شد و ما در اجرا شاهد رشد 10 درصدی بودیم و همچنین بیش از 203 هزار دانش آموز در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: بر اساس گزارش دبیرخانه منطقه ای جشنواره سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری (فردا) تعداد 10 هزار و 661 اثر برگزیده از مدارس استان دریافت و پس از داوری های انجام شده تعداد 878 اثر برگزیده به دبیرخانه استانی این دوره از مسابقات ارسال شده است.

انصاری اعلام کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا به منظور جلو گیری از همه گیری این بیماری با تصمیم دبیرخانه استانی، مسابقات مرحله استانی به صورت مجازی برگزار و از دریافت اصل اثر و حضور دانش آموزان در این مرحله از مسابقات جلوگیری به عمل آمد تا از خطرات احتمالی پیشگیری به عمل آید.

این مسئول از داوری آثار در مرحله استانی خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 90 درصد آثار رسیده به دبیرخانه استانی داوری و جمع بندی شده که پس از داوری کامل آثار، نتایج استانی اعلام و آثار برتر استانی در 17 تیرماه به دبیرخانه کشوری مسابقات تحویل خواهد شد.

گفتنی است؛ در این دوره از مسابقات با توجه به عدم برگزاری مسابقات گروهی تعداد 179 اثر برگزیده استانی به دبیرحانه کشوری مسابقات ارسال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار