رئیس آموزش و پرورش زبرخان خبر داد:

درخشش بی سابقه فرهنگیان و دانش آموزان زبرخان در مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز

زبرخان (پانا) - فرهنگیان آموزش و پرورش زبرخان در پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان خراسان رضوی با کسب 6 رتبه خوش درخشیدند، همچنین دانش آموزان این منطقه هم در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با کسب 37 رتبه ممتاز و عالی توانستند جایگاه خوبی را در استان کسب کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۱۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش بی سابقه فرهنگیان و دانش آموزان  زبرخان در مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز

رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه مدیران و معاونان و مربیان تربیتی و قرآنی مدارس و تبریک به فرهنگیان و دانش آموزان منتخب این مسابقات افزود: 6 نفر از فرهنگیان و 37 نفر از دانش آموزان قرآنی منطقه زبرخان در مسابقات قرآن، عترت و نماز که به صورت غیرحضوری و ارسال آثار برگزار شد توانستند برگزیده مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی شوند.

سید مجتبی تاراش با بیان اینکه ایجاد انگیزه برای یادگیری، تلاوت، تفکر، تدبر در قرآن، همچنین ایجاد زمینه برای اُنس و علاقه به قرآن کریم در رأس کارهای فرهنگی ما قرار دارد، خاطرنشان کرد: بلوغ اخلاقی و فکری با آموزه‌های قرآنی راه مصون‌سازی نسل جوان در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن است و ما باید در این راه تمام توان خود را به کار ببندیم.

وی با قدردانی از تلاشهای معاونت پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسی اقامه نماز و قرآن، دارالقرآن ها، مدیران و مربیان، اسامی منتخبین زبرخان در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نمازدانش آموزان استان خراسان رضوی آموزان و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان بدین شرح اعلام کرد:

دررشته احکام فاطمه سادات حسینی و امیر حسین درودی رتبه ممتاز و زهرا قادری، الهام فروغی و علی سلامی حائز رتبه عالی شدند.

دررشته نهج البلاغه فاطمه صداقت نژاد، سیده فاطمه حسینی، مهدیه درودی رتبه ممتاز را کسب نمودند و هانیه دادو و علی آقاجانی حائز رتبه عالی شدند.

در رشته اذان سجاد رحمانی رتبه ممتاز را کسب نمود و دانش آموزان امیر حسین بهشتی فر، احسان صادقی و سجاد الطایی رتبه عالی را به دست آوردند.

در رشته تفسیر دانش آموزان مائده درودی، الهام سادات حسینی، محمد رضا بوژمهرانی رتبه های ممتاز و فرزانه ارجمند و امیر محمد بوژمهرانی رتبه عالی را کسب کردند.

در رشته انشای نماز میترا هراتی و مصطفی تاجیک حائز رتبه ممتاز شدند.

در رشته حفظ عمومی زهرا سادات حسینی، سیده زهرا حسینی، مهدیه سادات موسوی و هادی حیدری رتبه عالی را کسب کردند.

در رشته صحیفه سجادیه سلیمه درودی، زهرا درودی و مرتضی اسکندری رتبه ممتاز و مهلا قربانی، نرگس سادات حسینی و زهرا سادات حسینی رتبه عالی را از آن خود کردند.

سمیه سادات حسینی در رشته حفظ20جزء رتبه ممتاز، مینا سادات حسینی و حسن ملک پور در رشته قرائت رتبه عالی، مهدی صدیقی در رشته ترتیل رتبه ممتاز و حمیدرضا شاه کرم در رشته مداحی رتبه عالی را کسب کردند.

همچنین در بخش فرهنگیان آقایان محمدرضا شاکری در رشته آموزش جزء سی فرهنگیان رتبه دوم، سیدرضا قدمگاهی در رشته تبلیغ و ترویج مهدویت فرهنگیان رتبه دوم، علی قربانی در رشته ترتیل فرهنگیان رتبه دوم، محمدتقی عمارلو در رشته قرائت بالای چهل سال فرهنگیان رتبه سوم و خانم ها معصومه درودی در رشته تبلیغ و ترویج مهدویت فرهنگیان رتبه دوم، معصومه صدیقی در رشته آموزش جزء سی فرهنگیان رتبه اول را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار