خیز کرونا در مازندران: شناسایی ۸۱ بیمار جدید در شبانه‌روز گذشته

ساری (پانا) - ۸۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
خیز کرونا در مازندران: شناسایی ۸۱ بیمار جدید در شبانه‌روز گذشته

روز گذشته ۲۷ خرداد ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران اعلام کرده بود که ۴۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۱۶ بیمار جدید نیز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند که تعداد مجموع مبتلایان جدید را به عدد۶۴ می‌رساند.

امروز با افزایش ۱۷ نفری مبتلایان جدید به ویروس کرونا، تعداد بستری‌شدگان در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ۸۱ نفر شده است.

به این ترتیب که در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دیروز تا امروز ۵۷ و در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز از دیروز تا امروز ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند و در هر دو مجموعه افزایش تعداد مبتلایان جدید بارز است.

حامد روحانی‌زاده معاون بهداشت علوم پزشکی مازندران روز گذشته ضمن اذعان به اینکه با افزایش مبتلایان به کووید۱۹ دوباره زنگ خطر شیوع کرونا در استان به صدا درآمده است، وضعیت شیوع کرونا در اکثر نقاط مازندران را زرد و در دو شهرستان را قرمز اعلام کرد.

افزایش مسافرت‌های استانی و خارج استانی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، نگذاشتن ماسک و افزایش ورود مسافران علل صعدی شدن روند ابتلا به ویروس کرونا در استان اعلام شده است.

از طرفی در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ نفر از بیمارستان‌های علوم پزشکی مازندران و ۱۰ نفر نیز از بیمارستان‌های علوم پزشکی بابل ترخیص شدند و مجموع بیماران بستری شده در این بیمارستان‌ها به ۳۱۳ نفر برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار