وضعیت قرمز کرونا در دو شهر مازندران

ساری (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که وضعیت شیوع کرونا در اکثر نقاط مازندران زرد و در دو شهرستان قرمز است.

کد مطلب: ۱۰۹۰۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت قرمز کرونا در دو شهر مازندران

حامد روحانی‌زاده در گفتگو با شبکه طبرستان، ضمن اذعان به اینکه با افزایش مبتلایان به کووید۱۹ دوباره زنگ خطر شیوع کرونا در استان به صدا درآمده است، گفت: «وضعیت شیوع کرونا در اکثر نقاط مازندران زرد و در دو شهرستان قرمز است.»

او گردش ویروس کرونا در مناطق مختلف استان را همچنان فعال اعلام کرد و ادامه داد: «از سه هفته گذشته به دلیل افزایش مسافرت‌های استانی و خارج استانی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، نگذاشتن ماسک و افزایش ورود مسافران روند ابتلا به ویروس کرونا در استان صعودی شده است.»

روحانی‌زاده توصیه کرد که افراد در روز‌های پیش رو که دمای هوا رو به افزایش است، کمتر در اجتماع و مکان‌های عمومی حضور یابند و در صورت حضور فاصله‌گذاری اجتماعی یک متر و ۸۰ تا ۲ متر را رعایت کنند.

طبق آخرین اعلام ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران ۴۷ بیمار جدید مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 10 بیمار نیز در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند.

هم اکنون 333 بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار