برگزاری کارگاه مجازی آموزش توانمندسازی تحصیلی و انگیزشی مشاوران فارس

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از برگزاری کارگاه مجازی آموزش توانمندسازی تحصیلی و انگیزشی مشاوران فارس به منظور ارتقاء توانمندی تحصیلی و انگیزشی مشاوران استان فارس، از ابتدای تیر ماه جاری به مدت 30 جلسه آموزشی مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه مجازی آموزش توانمندسازی تحصیلی و انگیزشی مشاوران فارس

جهانبخش بانشی، در دومین جلسه اتاق فکر کنکور اداره مشاوره آموزش و پرورش استان فارس، گفت: توانمندسازی مشاوران مراکز انتخاب رشته کنکور، یکی از اهداف مهم این اداره است.

او ادامه داد: در همین راستا و با هماهنگی اداره فناوری اداره کل، از ابتدای تیرماه تا اواسط شهریور ماه سال جاری، در مدت 30 جلسه آموزشی که به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود، فرآیند توانمندسازی مشاوران انجام می‌شود.

او گفت: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، به روز رسانی اطلاعات مشاوران حاضر در مدارس دوره دوم متوسطه است.

بانشی افزود: طبق برنامه ریزی اعضای اتاق فکر کنکور، موضوعات مشاوره تحصیلی که برای این دوره آموزشی در نظر گرفته شده عبارتند از؛ ارزیابی اولیه و مقدمات، مهارت‌ها و اطلاعات اولیه، تهیه نقشه راه، روش‌های مطالعه و یادگیری، برنامه‌ریزی و تحلیل آزمون.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، آمادگی جسمی و روانی، نقش خانواده، فضای مجازی، اعتماد به نفس، اهمال کاری، نقش دوستان و استرس و اضطراب را از دیگر موضوعات آموزشی در زمینه مشاوره انگیزشی عنوان کرد.

به گفته بانشی، برای تاثیر بهتر فرآیند آموزش، در این دوره از شیوه انجام کار تدریس بصورت جلسات گفت‌وگو بین مدرسین و همچنین تدریس مشترک مدرسان استفاده می ‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار