رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش فارس خبر داد:

برگزاری جشنواره فیلم و عکس "شادمان " با موضوع آموزش در دوران قرنطینه در سراسر فارس

شیراز ( پانا ) - رئیس اداره فرهنگی هنری ، اردوها و فضا های پرورشی آموزش و پرورش فارس ،از برگزاری جشنواره فیلم و عکس "شادمان " با هدف نمایش جلوه‌های ویژه معلمی ، فداکاری و ایثار مردم و فرهنگیان در امر آموزش ،در زمان بحران هایی همچون سیل، زلزله، جنگ و ... در سراسر فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره فیلم و عکس "شادمان " با موضوع آموزش در دوران قرنطینه در سراسر فارس

سعید خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس معاونین پرورشی و تربیت بدنی ، کارشناس مسئولان و کارشناسان فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی و مدیران کانون های فرهنگی تربیتی قطب دو استان، از برگزاری فراخوان جشنواره فیلم و عکس "شادمان " در سطح مدارس خبر داد.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس، هدف از برگزاری این جشنواره را ثبت خاطرات دانش آموزان و معلمان از روند آموزش در دوران قرنطینه بیماری کرونا، با استفاده از شبکه آموزشی شاد عنوان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا جلوه‌های ویژه معلمی، فداکاری و ایثار مردم و فرهنگیان در امر آموزش را در بحران‌هایی همچون سیل، زلزله، جنگ و یا مناطق جغرافیایی خاص به نمایش بگذاریم.

وی گفت: موضوعات فراخوان این جشنواره، آموزش از راه دور، آموزش در شبکه شاد، آموزش در دوران قرنطینه و جلوه های خاص ارتباط و آموزش در شرایط بحران کرونا است.

خادمی با بیان اینکه "آثار ارسالی شرکت کنندگان در این جشنواره باید در قالب عکس و فیلم باشد"، گفت: در بخش عکس هر شرکت کننده می تواند سه قطعه عکس جدا و یا یک مجموعه عکس 3 تا 5 قطعه ای که از نظر موضوع مرتبط با یکدیگر هستند را ارسال کند.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس افزود: در بخش فیلم نیز هر شرکت کننده می تواند یک قطعه فیلم یک تا سه دقیقه ای را که با موبایل یا دستگاه های فیلمبرداری تهیه شده است، تا پایان خرداد ماه 99 ارسال کند.

وی گفت: این جشنواره در سه بخش دانش آموزی، فرهنگیان و آزاد برگزار می شود که شرکت کنندگان در بخش عکس می توانند آثار خود را از طریق شبکه شاد به شناسه jashnvareh2 @با ذکر مشخصات ارسال کنند.

خادمی همچنین گفت: در بخش فیلم نیز آثار شرکت کنندگان از طریق شبکه شاد به شناسه jashnvareh1 @ با ذکر مشخصات (نام و نام خانوادگی - کد ملی - نام مدرسه - شهر - استان - نام اثر) قابل دریافت است.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس یاد آور شد: جوایز نفرات برگزیده کشوری در بخش دانش آموزی شامل گوشی هوشمند دانش آموزی - تبلت - فلش و ... است و در بخش فرهنگیان و آزاد نیز جایزه نقدی از ۶ میلیون ریال تا ۲۰ میلیون ریال- پاور بانک- مودم و... در نظر گرفته شده است.

در قطب دو معاونین پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئولان و کارشناسان فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی و مدیران کانون های فرهنگی تربیتی استان؛ ادارات آموزش و پرورش آباده، بوانات، اقلید، درودزن، سرچهان، ارسنجان، پاسارگاد، مشهد مرغاب، سده، خرمبید، کامفیروز، عشایر سیار و فرگ حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار