مهلت ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب‌های درسی دانش آموزان تا 2 تیرماه تمدید شد

شیراز (پانا) - کارشناس کتب درسی و نشریات کمک‌آموزشی اداره کل آموزش‌وپرورش فارس از تمدید مهلت ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب‌های درسی دانش آموزان ، از 26 خرداد لغایت 2 تیرماه 99 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب‌های درسی دانش آموزان تا 2 تیرماه تمدید شد

مجید پیشرو گفت: بنا به اعلام معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش، مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از 26 خرداد تا دوم تیرماه 99 تمدید شد.

کارشناس کتب درسی و نشریات کمک‌آموزشی اداره کل آموزش‌وپرورش فارس گفت: این تصمیم بر اساس درخواست‌های مکرر تعداد زیادی از والدین دانش‌آموزان، مدیران مدارس و ادارات آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها مبنی بر تمدید مهلت زمانی ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان انجام‌شده است.

وی هدف از این اقدام را کمک به دانش‌آموزان جامانده از ثبت سفارش کتاب درسی برای سال تحصیلی 1400-1399 اعلام کرد و افزود: زمان ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب‌های درسی در سامانه فروش و توزیع کتاب‌های درسی به آدرسhttps://www.irtextbook.com/، از روز دوشنبه مورخ 26 خرداد ماه تا روز دوشنبه 2 تیرماه 99 تمدید شد.

پیشرو با بیان اینکه"مهلت ثبت سفارش کتب درسی ،مطابق جدول زمانی گذشته در 23 خردادماه 99 به اتمام رسیده بود "تأکید کرد: آن دسته از دانش آموزان و مدیران مدارس که به هر دلیل، تا تاریخ اعلام‌شده قبلی موفق به ثبت سفارش کتاب نشده‌اند، لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به این امر اقدام کنند.

کارشناس کتب درسی و نشریات کمک‌آموزشی اداره کل آموزش‌وپرورش فارس همچنین یادآور شد: ثبت سفارش کتاب برای پایه های ورودی شامل؛ اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه اول و دوم نیز از تاریخ 8 تیر ماه 99 از طریق همین سامانه آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: دانش آموزان پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه اول و دوم، پیش از مراجعه به سامانه فروش و توزیع کتاب‌های درسی، باید با مراجعه به مدرسه جدید، نسبت به ثبت نام قطعی اقدام کنند تا پس از ثبت اطلاعات آنها در سامانه سناد، امکان ثبت سفارش کتاب برای پایه مورد نظر را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار