خبرنگاران آذربایجان غربی از معلمان فعال در دوران شیوع کرونا تجلیل کردند

ارومیه (پانا) - خبرنگاران آذربایجان غربی با حضور در مناطق روستایی و محروم منطقه سیلوانا، از معلمان فعال در دوران شیوع کرونا تجلیل کردند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران آذربایجان غربی از معلمان فعال در دوران شیوع کرونا تجلیل کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، صبح امروز با همت خبرگزاری بسیج استان و با هماهنگی سازمان بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، خبرنگاران از معلمانی که در دوران شیوع ویروس کرونا با وجود محدودیت‌های مختلف، آموزش را تعطیل نکرده بودند، با اهدای هدایایی تجلیل کردند.

این آئین با حضور آسیایی مسئول کانون بسیج فرهنگیان و دانش آموزی سیلوانا، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم (ص)، تعدادی از خبرنگاران و نماینده‌ رسانه‌های رسمی استان برگزار شد.

خبرنگاران در این آئین با حضور در روستاهای هارویان، تویی و .. از معلمان مدارس تجلیل کرده و در پایان با مدیر آموزش و پرورش سیلوانا سلیمی دیدار کردند.

شیوع ویروس کرونا تعطیلات اجباری مدارس را رقم زد و این مهمان ناخوانده اکنون دانش آموزان را پای آموزش‌های مجازی نشانده است، ولی در مناطق محروم به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های موردنیاز به ویژه اینترنت، معلم‌ها روش‌های همچون آموزش خانه به خانه، حضور در مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ... را در پیش گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار