معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان خبر داد:

سهمیه 28 هزار نفری استان آذربایجان غربی برای جذب در دوره های سه گانه سوادآموزی

ارومیه (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از سهمیه 28 هزارو 400 نفری استان برای جذب در دوره های سوادآموزی شامل دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم در سال‌جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
سهمیه 28 هزار نفری استان آذربایجان غربی برای جذب در دوره های سه گانه سوادآموزی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، «علی اکبر صمیمی» با اعلام این خبر اظهار کرد: برای سال 99، حجم ابلاغی سازمان نهضت سوادآموزی کشور در دوره‌های سه‌گانه سوادآموزی شامل دوره سوادآموزی، دوره انتقال و دوره تحکیم 28 هزار و 400 نفر است که با احتساب 25 هزار و 210 نفر در برنامه های تکمیلی مجموعا بیش از 53 هزار نفر در سطح استان پوشش داده خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه منحصراً در دوره سوادآموزی 15 هزار و 700 نفر جذب خواهد شد؛ افزود: با توجه به شرایط موجود، در تشکیل کلاس های سوادآموزی اولویت ارائه خدمات آموزشی در دوره سوادآموزی در قالب شیوه خودآموز و آموزش فرد به فرد است.

صمیمی با اشاره به سهمیه جذب 7 هزار نفر در دوره انتقال گفت: در این دوره طرح «آموزش یارانه با سهمیه جذب 700نفری و طرح مهارت آموزی با سهمیه جذب 2 هزار و 600نفری اجرا خواهد شد.

این مقام مسوول با اشاره به سهمیه جذب 5هزار و 700نفر در دوره تحکیم بیان کرد: علاوه بر این تعداد طرح حلقه های کتابخوانی با سهمیه جذب 4هزار و 670نفر در دستور کار قرار دارد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به این مطلب که زمان کلاس گذاری با توجه به شرایط موجود متعاقبا اعلام خواهد شد؛ گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زمان کلاس گذاری مورد تاکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار