معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری خبر داد:

آمادگی حوزه‌های امتحانی برای امتحانات نهایی پایه دوازدهم

شهرری (پانا) - جلسه هماهنگی حوزه‌های امتحانی پایه دوازدهم آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی، مسئول حراست، کارشناس بهداشت و روسای حوزه‌های امتحانی در خصوص برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی حوزه‌های امتحانی  برای امتحانات نهایی پایه دوازدهم

رحمت‌اله قاسمی‌پور، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این جلسه با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم، اظهار کرد: اولویت ما سلامت دانش‌آموزان و معلمان عزیز است تا ضمن برگزاری امتحانات نهایی مشکلی در این بخش ایجاد نشود.

او با بیان این‌که به دانش‌آموزان اعلام شد حتما با ماسک و دستکش در جلسه حاضر شوند، ابراز کرد: در حوزه امتحانات نیز مقدماتی تمهید شده که اگر دانش‌آموزی بیماری خاص داشته باشد، حتما مکانی ویژه برایش تعیین شده و در چیدمان صندلی‌ها نیز فاصله ۲ متری رعایت شده است.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به آغاز امتحانات پایه دوازدهم از هفدهم خرداد گفت: ضدعفونی کردن حوزه‌ها، ایجاد تهویه مناسب در محل برگزاری امتحانات و نصب بنر موارد دستورالعمل بهداشتی در محل ورود دانش‌آموزان و همچنین عدم فروش اغذیه در بوفه مدارس از دیگر مطالبی است که روسای حوزه باید نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشند.

در ادامه کارشناس بهداشت مدارس، توضیحاتی درباره ضدعفونی کردن حوزه امتحانی، انجام تست غربالگری و نکات بهداشتی بیان کرد.

خبرنگار: معصومه تقی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار