بازدید سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از حوزه‌های امتحانات نهایی

شهرری (پانا) -سرپرست آموزش و پرورش ناحیه‌یک شهرری و نمایندگان اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از حوزه‌های امتحانات‌نهایی این منطقه بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از حوزه‌های امتحانات نهایی

به گزارش دفتراطلاع‌ رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، عباس کاظمی و فاطمه محمدیان به ترتیب کارشناس مسئول سنجش اداره‌کل و ناظر استانی امتحانات و مهدی درخشانی پور سرپرست منطقه به اتفاق همراهان، در بازدیدهای جداگانه‌ای حوزه‌های امتحانات نهایی را مورد بازدید قرار دادند.

براساس این گزارش، طی بازدیدهای اخیر، حوزه‌های برگزاری امتحانات‌ نهایی پایه‌های نهم و دوزادهم در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و انسانی، همچنین حوزه‌های تصحیح اوراق امتحانی مورد بازدید قرار گرفتند.

این گزارش می افزاید: تعداد یک هزار و 270 دانش‌آموز در امتحانات نهایی پایه دوازدهم آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری حضور دارند که از این تعداد 820 نفر را دانش‌آموزان دختر و450 نفر را دانش‌آموزان پسر تشکیل می‌دهند.

تعداد 27 داوطلب امتحانات نهایی متفرقه و طرح جامع پایه نهم نیز برای کسب مدرک سیکل در مقطع تحصیلی متوسطه اول ثبت‌نام کرده‌اند که امتحانات آنها در تالار جلال‌آل‌احمد ساختمان اداری آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری درحال برگزاریست.

امتحانات نهایی در این منطقه همزمان با سراسر کشور از روز 17 خرداد ماه جاری در 18 حوزه امتحانی، آغاز شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا شانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار