جلسه مسئولین ساماندهی اداره کل شهر تهران با همکاران پرورشی منطقه 8

پانا(تهران) - جلسه مسئولین ساماندهی اداره کل شهر تهران، با نیروهای پرورشی و مشاوره منطقه 8 با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، روز دوشنبه 99/02/16 با حضور رقیه سادات نقوی رئیس اداره امور تربیتی، وحید شیخی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 8، بابلی، رئیس اداره مشاوره و کارشناسان ساماندهی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، در اتاق اداره امور تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مسئولین ساماندهی اداره کل شهر تهران با همکاران پرورشی منطقه 8

به گزارش خبرگزاری پانا، در جلسه امروز مسئولین ساماندهی اداره کل شهر تهران با همکاران پرورشی و مشاوره منطقه 8، نقوی رئیس اداره امور تربیتی ضمن آرزوی قبولی طاعات و تبریک پیشاپیش ولادت کریم اهل بیت (ع)، از ارائه تولید محتوای غنی توسط همکاران اداره آموزش و پرورش منطقه 8 تشکر و استمرار این حرکت عظیم را خواستار شد.

همچنین در این جلسه بر لزوم دقت به ساماندهی مشاوران، معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس با توجه به درخواست های به موقع بازنشستگی، تأکید گردید.

در ادامه نیز فرم پیش بینی وضعیت ساماندهی منطقه 8 در سال 1400- 1399 در اختیار مسئولین ساماندهی اداره امور تربیتی قرار گرفت.

در پایان شیخی از مساعدت های ویژه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و همراهی اداره امور تربیتی و اداره مشاوره تهران در امر ساماندهی و تشکیل این چنین جلسات مفید تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار