برگزاری جلسه قطب5 معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستانهای استان تهران درآموزش وپرورش ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - اولین جلسه قطب5 معاونین پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران به میزبانی ناحیه یک شهرری برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۶۱۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه قطب5 معاونین پرورشی و تربیت بدنی  شهرستانهای استان تهران درآموزش وپرورش ناحیه یک شهرری

رحمت‌اله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: اولین جلسه قطبی معاونین پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار می‌شود.

او در ادامه افزود: هماهنگیهای لازم جهت برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن و عترت در مرحله استانی انجام می‌گیرد و این جشنواره با موضوع قرآن و عترت برگزار می‌‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: تهیه محتوای الکترونیکی از سوی مناطق برای شبکه شاد در زمینه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی از دیگر موضوعاتی است که در جلسه مطرح می‌شود. شبکه اجتماعی شاد برای دسترسی دانش‌آموزان مبتنی بر محیطی امن فراهم شده‌است تا ارتباط بین معلم و دانش آموز را برقرار کند و معلم می‌تواند محتوای درسی را از طریق این شبکه با دانش‌آموزان به اشتراک بگذارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: تنظیم تقویم اجرایی برگزاری جلسات و تهیه صورتجلسات و ابلاغ مصوبات کلی به ادارات از دیگر امور اجرایی است که دراین جلسه مطرح خواهد شد.

خبرنگار: معصومه تقی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار