هنرستان فنی قیامدشت کلنگ زنی شد

شهرری (پانا) - هنرستان فنی قیامدشت با حضور امام‌جمعه، شهردار، جمعی از مسئولان محلی ، بخشدار خاوران و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان فنی قیامدشت کلنگ زنی شد

به گزارش دفتراطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش ناحیه‌یک شهرری، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری ، در آیین کلنگ زنی این هنرستان در قیامدشت اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری قیامداشت و خیّر مدرسه‌ساز، ساخت این هنرستان 1100 نفری تا مهرماه سال آینده به پایان می‌رسد.

او در ادامه افزود: علاوه‌بر این هنرستان و مدرسه نوساز دیگری که تا چند ماه آینده در قیامدشت به بهره‌برداری می‌رسد، این شهر به احداث شش مدرسه دیگر نیازمند است تا تراکم دانش‌آموزان در کلاس‌های درس مدارس آن به‌ میزان چشم‌گیری کاهش یابد و به استانداردهای قابل قبول برسد.

نصیری با ابراز تأسف از عدم تناسب تعداد مدارس با جمعیت دانش‌آموزان در قیامدشت،یادآورشد: کمبود سرانه فضای آموزشی در این شهر علاوه بر دوشیفته کردن تمامی مدارس، بعضاً تراکم بیش از 40 نفری دانش‌آموزان در کلاس‌های درس را موجب شده و به میزان کیفیت و کمیت آموزش در قیامدشت لطمه واردآورده است.

در ادامه حسین ترکاشوندشهردار قیامدشت نیز در سخنانی گفت: این هنرستان در زمین تأمین شده توسط شهرداری به مساحت 3100 مترمربع و بازیربنایی به مساحت 2800 مترمربع احداث می شود.

او تصریح کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این هنرستان رقمی بالغ بر 70 میلیارد ریال بوده که در مرحله اولیه 50 میلیارد ریال آن توسط خیّر مدرسه‌ساز محمد عرب مدیرعامل شرکت کفش شیما، تقبل شده است.

قیامدشت مرکز بخش خاوران از توابع استان تهران می باشدکه در ۱۵ کیلومتری جاده خاوران واقع شده است.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار