معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:قرآن کتاب هدایت و زندگی است

شهرری (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: اگر بتوانیم دانش‌آموزان را با قرآن آشنا کنیم تاثیرات تربیتی خوبی دربر خواهد داشت، زیرامستقیماً با کلام خدا آشنا می‌شوند.

کد مطلب: ۹۷۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:قرآن کتاب هدایت و زندگی است

رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: برنامه درس‌هایی از قرآن بیست هفتم آذر98 در کانون فرهنگی هنری و تربیتی سمیه شهرری با حضورحجت الاسلام قرائتی و دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

او در ادامه افزود:در طول تاریخ فرهنگ قرآنی در جامعه ما مورد توجه بوده و وجود مکتب خانه‌ها نشان از این موضوع داشت و اصطلاح سواد قرآنی از اهمیت خاصی برخوردار بود.

قاسمی پور تاکید کرد:یکی از وظایف ما این است که دانش‌آموزان را با مفاهیم قرآن آشنا کنیم، و از راه‌هایی که میشود اینکار را انجام دادبرنامه درس‌هایی از قرآن است که با این برنامه و معرفی به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان را می‌توانیم در بحث ترویج فرهنگ قرآنی موثر باشیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به اهمیت و تاثیر گذاری برنامه تلویزیونی درسهایی از قرآن، لطف خداوند بزرگ را پشتوانه این برنامه و راز ماندگاری و جذابیت آن را اهداف الهی و خدایی دانست که آثار خوبی را در دانش آموزان داشته است.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار