معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری :شرط اصلی موفقیت مربی تربیتی بدنی سرزندگی و نشاط است

شهرری (پانا) - دوره شانزده ساعته باز آموزی علمی و تخصصی فعالیتهای تربیت بدنی ویژه مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری :شرط اصلی موفقیت  مربی تربیتی بدنی سرزندگی و نشاط است

در این نشست رحمت الله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سخنانی اظهار کرد: آمادگی بدنی نه تنها یکی از مهم ترین عناصر در سلامت بدن است بلکه پایه و اساس فعالیت فکری خلاق وپویاست که باید با آن توجه زیادی شود.

او در ادامه افزود: اهمیت درس تربیت بدنی از دروس دیگری که در برنامه تحصیلی مدارس وجود دارد کمتر نیست و درس تربیت بدنی به عنوان یکی از بخش های متداول مدارس مشتمل بر آموزش رشد و مراقبت از بدن و حفظ آمادگی بدنی است.

قاسمی پور با اشاره به شرکت کردن در ورزش‌های گروهی و تیمی در ورزش گفت: یکی از ویژگی‌های شرکت کردن در ورزش‌های تیمی ایجاد روحیه جوانمردی در ورزش‌های تیمی است که باعث می شود میان دانش آموزان روحیه جوانمردی تقویت شود آنها در تیم گروهی می‌آموزند که چگونه کارها را با هم انجام دهند و وظایف را میان خود به درستی تقسیم کنند.

او عنوان کرد: فعالیت‌های بدنی موجب ارتقاء زندگی سالم در بزرگسالی آنها می شود و تربیت بدنی که شامل انواع فعالیت بدنی و ورزشی است اطلاعات لازم را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد و به شکل گیری شخصیت افرادی آگاه و مطلع کمک می کند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار