اظهار امیدواری حاجی میرزایی برای به نتیجه رسیدن موضوع ترمیم رتبه‌بندی

امیدواریم این موضوع به نتیجه برسد تا بلافاصله احکام رتبه‌بندی صادر شود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد برای ترمیم رتبه‌بندی اقداماتی انجام شده و پیگیری‌هایی در این دو، سه هفته اخیر انجام شده است که امیدواریم ان‌شاالله به زودی به نتیجه برسد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اظهار امیدواری حاجی میرزایی برای به نتیجه رسیدن موضوع ترمیم رتبه‌بندی

محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی پردیسان منطقه ۲ در جمع خبرنگاران گفت: در این منطقه حاضر شدیم و کلنگ یک هنرستان تربیت بدنی را زمین زدیم با توجه به اینکه منطقه 2 تهران در کل استان تهران از نظر فضاهای آموزشی وضعیت قابل قبولی ندارد، تلاش ما این است که با پیگیری و جدیتی که همکاران در اداره کل شهر تهران و اداره نوسازی تهران دارند تلاش کنیم این کاستی‌ها را جبران کنیم، امیدواریم در سال 99 بتوانیم گام‌های خوبی برای کاهش فاصله استان تهران از نظر دسترسی به فضاهای آموزشی با متوسط کشور داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که در آستانه هفته معلم هستیم، برای معلمان چه کاری انجام می‌دهید و چه خبر خوشی دارید؟افزود: ما سال گذشته به خصوص در روزهای پایانی سال اقدامات خوبی انجام دادیم. به طور مثال افزایشی که برای کارکنان دولت در نظر گرفته شده بود و برخی دستگاه‌ها استفاده کرده و برخی استفاده نکرده بودند؛ فرهنگیان هم مطالبه داشتند که مشمول این موضوع باشند.

وی ادامه داد: تلاش بسیاری شد که فرهنگیان عزیز از این ظرفیت قانونی برخوردار شدند. در مجموع پرداخت‌های ما در سال 98 در مقایسه با سال‌های قبل، پرداخت‌های مناسب‌تر و به موقع‌تری بود و کمترین میزان بدهی را برای ورود به سال 99 داشتیم اکنون هم تلاش می‌کنیم ان‌شاالله هر کاری می‌توانیم برای معیشت و رفاه فرهنگیان انجام دهیم.

حاجی میرزایی درباره رتبه‌بندی فرهنگیان گفت: رتبه‌بندی معلمان را در مهر 98 اجرا کردیم بعد از این که ضریب 50 درصدی اعمال شد چون از طریق همین ضریب، فرهنگیان استفاده کرده بودند، حقوق بخشی از معلمان که افزایش حدود 50 درصدی را داشتند، کمتر اضافه شد اما حقوق افرادی که رتبه‌بندی شاملشان نشده بود به میزان خوبی افزایش پیدا کرد و عملا همه افرادی که به صورت آموزشی با ما همکاری می‌کردند، مشمول این 50 درصد شدند.

وی اضافه کرد: برای ترمیم رتبه‌بندی هم اقداماتی انجام شده و پیگیری‌هایی در این دو، سه هفته اخیر انجام شده است که امیدواریم ان‌شاالله به زودی به نتیجه برسد.

وی در پاسخ به این سوال که احکام رتبه‌بندی چه زمانی صادر می‌شود گفت: امیدواریم این موضوع به نتیجه برسد تا بلافاصله احکام صادر شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره نگرانی معلمان مدارس غیردولتی در بحث بیمه، استخدام و امنیت شغلی گفت: دولت تصویب کرد تمام مراکز آموزشی غیردولتی که حقوقشان را به موقع پرداخت کنند، می‌توانند به ازای هر یک از کارکنان، 16 میلیون تومان وام کم بهره بگیرند و تسهیلاتی که دولت برای مشاغلی که در کرونا آسیب دیدند در نظر گرفته، برای تمام مدارس غیردولتی هم منظور شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار