مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

مدرسه شهید سپهبد قاسم سلیمانی در روستای نمونه کشوری گنجان به همت بانک مسکن ساخته می شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدرسه شهید سپهبد قاسم سلیمانی در روستای نمونه کشوری گنجان به همت بانک مسکن ساخته می شود.

کد مطلب: ۱۰۸۸۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه شهید سپهبد قاسم سلیمانی در روستای نمونه کشوری گنجان به همت بانک مسکن ساخته می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت این مدرسه که با حضور مدیر شعب بانک مسکن برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از آغاز عملیات ساخت بیش از ۱۱۰ کلاس در به نام شهید سلیمانی در استان کرمان تاکنون خبر داد.
وی به نام گذاری بیش از ۳۳ مرکز آموزشی رفاهی آموزش و پرورش استان به نام شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: برگزاری اردوی راهیان نور قبر مطهر حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه نیز با همکاری سپاه ثارالله کرمان در دستور کار آموزش و پرورش است.
اسکندری نسب با بیان این که فضای آموزشی استاندارد نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی-یادگیری دارد، بیان کرد: ۳۰ درصد فضاهای آموزشی کشور توسط خیران ساخته شده است.
وی از اجرای طرح کشوری آجر به آجر در راستای مدرسه سازی خبر داد و گفت: همه افراد می توانند با هر اندازه کمک در این طرح مشارکت کنند.
اسکندری نسب ضمن تقدیر و تشکر از ایفای نقش رسالت اجتماعی بانک مسکن اظهار کرد: مدرسه شهید سپهبد قاسم سلیمانی در روستای نمونه کشوری گنجان به همت بانک مسکن ساخته می شود.
بر پایه این گزارش: تفاهم ساخت مدرسه سه کلاسه شهید سپهبد قاسم سلیمانی در روستای نمونه کشوری گنجان به همت بانک مسکن با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مدیر امور شعب بانک مسکن استان امضا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار