سعید اوحدی اعلام کرد؛

نگاه تاکیدی وزیر آموزش و پرورش بر حمایت از فرهنگیان

تهران (پانا) - مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دفتر حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه صبح امروز در دفتر حقوقی برگزار شد، این تفاهم‌نامه در زمینه حمایت قضایی از فرهنگیان صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۰۴۹۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نگاه تاکیدی وزیر آموزش و پرورش بر حمایت از فرهنگیان

منصور اردستانی مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در ابتدای این مراسم گفت: همه به نوعی مدیون و منت‌دار مقام معلم در مدرسه و دانشگاه هستیم لذا همه باید در پاسداشت این مقام گام برداریم و تلاش کنیم. معلم حقیقی مشکلات خود را پشت در کلاس جا می‌گذارد و با لبخند و شوق یاددهی و آموختن، وارد کلاس درس می‌شود.

وی عنوان کرد: به عنوان یک مسئول در دفتر حقوقی وزارت آموزش و پرورش خود را مکلف می‌دانیم در جهت رفع دغدغه‌های حقوقی و ارتقای شان و منزلت فرهنگیان تلاش کنیم لذا نشست امروز حاصل این نگاه است.

سعید اوحدی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: امیدوارم در این ماه عزیز بتوانیم یک بستر مناسب و قابل توجهی را برای همکاران فرهنگی خانواده بزرگ آموزش و پرورش فراهم کنیم.

اوحدی به نگاه تاکیدی وزیر آموزش و پرورش بر حمایت از فرهنگیان اشاره کرد و گفت: اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین ما را موظف به فراهم کردن این بستر کرده است لذا تشکیل کارگاه‌های آموزشی مجازی و عملی اهمیت بالایی دارد.

وی عنوان کرد: آثار آرامشی که ما در معلم ایجاد می‌کنیم در تعلیم و تربیت دیده خواهد شد و او می‌تواند با آرامش روانی به کار تربیتی خود بپردازد. امیدواریم این حرکت برای ارتقای سطح تعلیم و تربیت کشور در هفته معلم از ما به یادگار بماند‌ و بتوانیم کارها را عملیاتی کنیم تا معلمان این اتفاق را یک پشتوانه قوی برای صیانت از حقوق خود بدانند.

اوحدی در پایان صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد بتوانیم این موضوع را برای جامعه دانش‌آموزی تسری ببخشیم.

علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز در این مراسم خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان را باعث افتخار دانست و گفت: به تناسب بحران کرونا، از استان‌های ما اعلامی صورت گرفت که از جامعه پزشکی حمایت داشته باشند، بعد از این موضوع در حوزه فرهنگیان هم پیشنهاد شد تا بتوانیم همکاری مثبتی با خانواده فرهنگیان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون معلمانمان هستیم ادامه داد: قطعا تمام جامعه وکلای مرکز با سیاست گذاری شرایطی را تدارک می‌ببیند که برای جامعه فرهنگیان رضایتبخش باشد.

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین سعید اوحدی و علی بهادری جهرمی امضا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار