آئین انعقاد و مبادله تفاهم‌نامه همکاری در زمینه حمایت قضایی از فرهنگیان برگزار شد

تهران (پانا) _ آئین انعقاد ومبادله تفاهم‌نامه همکاری در زمینه حمایت قضایی از فرهنگیان، در آستانه هفته معلم برگزار شد و به امضای طرفین رسید.

کد مطلب: ۱۰۴۹۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آئین انعقاد و مبادله تفاهم‌نامه همکاری در زمینه حمایت قضایی از فرهنگیان برگزار شد

در آستانه فرا رسیدن هفته معلم و با هدف حمایت قصایی از فرهنگیان، با حضور نمایندگانی از قوه قضائیه، تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش با مرکز وکلای، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در ساختمان شهید رجایی به امضای سعید اوحدی معاون حقوقی و امور مجلس به نمایندگی از وزارت آموزش و پرورش و علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه رسید.

در این تفاهم‌نامه، که به مدت دو سال منعقد شده است، اطلاع رسانی شایسته به فرهنگیان، معرفی فرهنگیان متقاضی خدمات، همکاری برای افزایش سطح سواد و آگاهی‌های حقوقی فرهنگیان، همکاری با مرکز در اختیار قرار دادن سالن جلسات، بهره مندی از خدمات مشاوره ای حقوقی و ارشاد قضایی و...از تعهدات آموزش پرورش است.

آموزش‌های تخصصی در سراسر کشور در صورت نیاز، معرفی وکیل و کارشناسان حقوقی به آموزش و پرورش، پیگیری هرگونه اختلاف و اعتراض آموزش و پرورش با کارشناسان حقوقی، در نظر گرفتن دادیار انتظامی ویژه برای رسیدگی سریع به موارد تخلفات انتظامی و ... از تعهدات مرکز وکلای، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در این تفاهم‌نامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار