دری: باید جذب دانش آموز با کیفیت برای هر رشته داشته باشیم

تهران (پانا) - پانته آ دری، معاون متوسطه شهر تهران در آیین رونمایی از لینک سایت هدایت تحصیلی آموزش و پرورش منطقه 16 بر انتخاب دانش آموز با کیفیت برای هر رشته تحصیلی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دری: باید جذب دانش آموز با کیفیت برای هر رشته داشته باشیم

دری با اشاره به اهمیت کار انجام شده در منطقه 16 گفت: کمیته هدایت تحصیلی استان همدلانه می خواهد این فرایند در آرامش انجام شود. قطعا یکی از اهداف هدایت تحصیلی آگاهانه این است که باید ابتدا ظرفیت های دانش آموزان را بشناسیم و به آنها شناخت دهیم تا مهمترین انتخاب زندگی شان را انجام دهند.

وی افزود: انتقال پایه نهم به دهم مهم است و باید بتوانیم برای هر رشته، جذب دانش آموز با کیفیت داشته باشیم. با توجه به اشباع شاخه های نظری مهم است. اگر بچه ها رشته نظری می خوانند حتما رشته فن و حرفه ای را هم در کنارش آموزش ببینند.

وی افزود: در این منطقه فعالیت های خوبی در تمامی رشته ها انجام شده و ما به دنبال دانش آموز با کیفیت هستیم تا هر دانش آموزی در شرایط خودش قرار بگیرد. در شرایط کنونی یادگیری تعطیلی نیست و از این جهت کارهای اثرگذاری درحال انجام است. فضای مجازی همیشه به عنوان مکمل خوب در اختیار آموزش بوده و شاید همین تور مدرسه که در این منطقه هم آماده شده است، در این فضای کرونایی مکمل خوبی برای آموزش کتابچه هدایت تحصیلی باشد.

وی افزود: باید توجه کنیم که ذی نفع ما در دوره اول است و ما در زمینه هنر و خدمات و صنعت در دوره دوم برنامه ریز می کنیم. پس مدیران دوره اول پای کار هستند و این فایل باید به دست ذی نفعش برسد و حالا که این کار ارزشمند در منطقه 16 انجام شده است، باید الگویی باشد برای سایر مناطق و مطمئن شویم به دست دانش آموز و همکار و خانواده پایه نهم هم می رسد.

دری گفت: مهم است در روز این سایت رصد شود چه تعدادی بازدید دارد و کمک می کند میزان اثرگذاری کار دست مان بیاید. همچنین اکنون خیلی آمادگی به دانش آموزان می دهیم، اما تا زمانی که فرم هدایت تحصیلی آماده شود، خلا داریم و در آن فاصله باید مجدد خانواده ها و دانش آموزان را آموزش دهیم و درک به روز موثر را می توان ایجاد کرد. ما در مدارس دوره اول نیاز داریم این مشاوره حتما انجام شود.

لازم به ذکر است با ورود به سایت زیر می توانید با فرصت های هفته مشاغل آشنا شوید.

th16.tehran.medu.ir

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار