ثبت‌نام بیش از ۸۰ درصد واحدهای صنفی در سامانه وزارت بهداشت

تهران (پانا) - معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه بیش از 80 درصد از واحدهای صنفی در سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده‌اند، گفت این روند ثبت‌نام همچنان ادامه دارد و بیش از دو میلیون واحد تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام بیش از ۸۰ درصد واحدهای صنفی در سامانه وزارت بهداشت

محسن فرهادی در یک برنامه رادیویی درباره استقبال اصناف از ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت برای بازگشایی کسب و کارها گفت‌: روند ثبت نام واحدهای صنفی در سامانه وزارت بهداشت همچنان ادامه دارد و بیش از دو میلیون واحد تاکنون ثبت نام کرده‌اند و کُد رهگیری را دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ثبت نام‌ها طبق انتظار در استان تهران جلودار است و رتبه نخست را دارد؛ پس از تهران استان اصفهان رتبه دوم و خراسان سوم رتبه سوم را در اختیار دارد که این رتبه بندی به دلیل داشتن تراکم واحدهای صنفی فعال در آن ‌ها است.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بیش از همه اصناف مراکز اداری و بانک ها ثبت نام کرده‌اند، عنوان کرد: پس از آنها، مراکز تهیه، توزیع و عرضه و واحدهای صنفی و صنعتی کوچک بیشترین میزان ثبت نام در سامانه را در تمام کشور دارند.

فرهادی درباره برخی اختلالات به وجود آمده در سامانه گفت: این اختلالات مربوط به تشخیص هویت بود یعنی سامانه وزارت بهداشت با سامانه سازمان ثبت احوال کشور دچار قطعی شدند که اکنون برطرف شده است و به همین جهت این ثبت نام تا ساعت 24 پنجم اردیبهشت ماه تمدید شده است.

وی تاکید کرد: واحدهایی که هنوز ثبت نام نکرده اند، در این باره اقدام و کد رهگیری را دریافت کنند و این کد را در معرض دید عمومی قرار دهند. کد به مردم و مراجعه کنندگان نشان می دهد این صنف در چارچوب فعالیت های بهداشتی و الزامات سلامت محیط کار متعهد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار