پویش استانی "همه دانش آموزان، همه مردم " برگزار می شود

به منظور ترویج فرهنگ در خانه ماندن، جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا رخ داد

رشت (پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان با بیان اینکه پویش استانی "همه دانش آموزان، همه مردم "در راستای مسئولیت اجتماعی و تعهد به اقدام جمعی طراحی شده است، گفت: این پویش در راستای ترویج فرهنگ در خانه ماندن، جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پویش استانی "همه دانش آموزان، همه مردم " برگزار می شود

حسن حبیبی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان در گفتگو با پانا، از طراحی و برنامه ریزی یک پویش استانی «همه دانش آموزان، همه مردم» در راستای مسئولیت اجتماعی و تعهد به اقدام جمعی مبنی بر تقویت سلامت عمومی و ممانعت از شکل‌گیری زنجیره‌های انتقال ویروس کرونا خبر داد.

وی افزود: این پویش توسط سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قدس گیلان و با همکاری قرارگاه فضای مجازی سپاه استان برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان با بیان اینکه این پویش در قالب عکس، فیلم‌های یک دقیقه ای، پوستر، شعر و دل‌نوشته با موضوع مقابله با کرونا، فاصله گذاری اجتماعی، قرنطینه خانگی و... برگزار می شود، افزود: آثار برگزیده علاوه بر دریافت جایزه در رسانه‌ها نیز منتشر می‌شوند.

حبیبی در پایان با بیان اینکه پویش استانی «همه دانش آموزان، همه مردم» در راستای ترویج فرهنگ در خانه ماندن جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا برگزار می شود، گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس @gil_cyber در شبکه های مختلف اجتماعی ارسال کنند و یا با شماره 09116604699 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار