رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

فاصله‌گذاری هوشمند در امتداد فاصله‌گذاری اجتماعی است

رشت (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان فاصله‌گذاری هوشمند را در امتداد فاصله‌گذاری اجتماعی برشمرد و صاحبان صنایع و صنوف را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست.

کد مطلب: ۱۰۳۵۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
فاصله‌گذاری هوشمند در امتداد فاصله‌گذاری اجتماعی  است

ارسلان سالاری امروز در جمع خبرنگاران گفت: طرح فاصله‌گذاری هوشمند در ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است و در آن همچنان بر حفاظت‌های فردی تأکید شده است.

وی با تأکید بر اینکه فاصله‌گذاری هوشمند مکمل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است، افزود: اجرای این طرح در فاز کنونی به‌هیچ‌ عنوان از اهمیت دستورالعمل‌های بهداشتی و برنامه‌های قبلی کم نمی‌کند بلکه تقویت‌کننده آن‌ها نیز هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اجرای دستورالعمل‌های تدوین‌شده مختص به صنایع و صنوف در طرح فاصله‌گذاری هوشمند، گفت: مطابق یکی از بندهای اجرایی فاصله‌گذاری هوشمند، ارائه خدمات در سیستم اداری به‌جای یک‌سوم نیرو به دوسوم افزایش‌یافته و تنها یک‌سوم از کارکنان دولت به دورکاری و یا مرخصی مشغول می‌شوند.

وی با تأکید بر رعایت بهداشت محیط و کار در طرح فاصله‌گذاری هوشمند، افزود: در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت بهداشت محیط در محیط‌های اداری، صنوف و صنایع بسیار مورد تأکید قرار گرفته و دستورالعمل‌های منفک و تخصصی در صنوف و صنایع مختلف به‌صورت تخصصی و کارشناسی تدوین و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

سالاری گفت: وزارت بهداشت بر اجرای فاصله‌گذاری هوشمند در صنایع و صنوف نظارت مستمر دارد و همه صنایع و صنوف ملزم شده‌اند تا در سامانه سلامت ثبت‌نام کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار