معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان:

١١ هزار مشاوره روانشناختی از طریق سامانه ٤٠٣٠ در گیلان انجام شد

رشت (پانا) - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان اعلام کرد با راه اندازی سامانه ٤٠٣٠ در پی شیوع ویروس کرونا " از ٢١ اسفند ٩٨ تا ٢٢ فروردین ٩٩ " حدود ١١ هزار نفر از مشاوره روانشناختی بهره مند شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
١١ هزار مشاوره روانشناختی از طریق سامانه ٤٠٣٠ در گیلان انجام شد

یه گزارش ایرنا، فردین مهرابیان بیان کرد: در اسفندماه سال گذشته، با شیوع ویروس کرونا و سرعت انتشار آن که پیش بینی می شد موجب اضطراب و نگرانی در برخی از هموطنان شود، به منظور پاسخگویی به عموم مردم سامانه ٤٠٣٠ به درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کشور راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: مردم در استان گیلان می توانند پس از تماس با سامانه ٤٠٣٠ و استفاده از کلید ٨ از خدمات مشاوره روانشناختی بهره مند شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی گیلان خاطرنشان کرد: ٤٠ نفر از کارشناسان سلامت روان استان آماده پاسخگویی به مردم هستند.

وی در ادامه با اشاره به سیر نزولی افراد مبتلا به بیماری کرونا در گیلان عنوان کرد: مردم گیلان در دستیابی به این سیر نزولی نقش مهمی داشتند، بنابراین ضروری است تا همچنان همکاری های لازم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را داشته باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان اظهار کرد: مردم ضمن رعایت تمامی توصیه های بهداشتی باید جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار