رئیس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد:۳ میلیون و پانصد و شصت هزار نفرواجد شرایط رای دادن هستند

اهواز (پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد: اعلام کرد: تعداد واجدین رای در استان 3 میلیون و پانصد و شصت هزار نفر است که از این تعداد حدود 203 هزار نفر رای اولی محسوب می شوند.

کد مطلب: ۱۰۲۴۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد:۳ میلیون و پانصد و شصت هزار نفرواجد شرایط رای دادن هستند

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان علی حسین حسین زاده رئیس ستاد انتخابات استان روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه در نشست ستاد انتخابات استان گفت: کارها به شکل مطلوبی در حال انجام است و خوشبختانه بخش های مختلف انتخابات مانند پشتیبانی، امنیتی و لجیستیکی همه انجام شده و امیدوارم با همت و هماهنگی مسئولان در روز انتخابات با کمال سلامت کار انجام شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری سخنان مهمی در خصوص انتخابات فرمودند که این سخنان باید سرلوحه ما باشد تا بستر حضور باشکوه مردم را فراهم نموده و دشمنان را دلسرد و ناامید کنیم.

حسین زاده تصریح کرد: لیستی با عنوان فرمانداران معین در حال تهیه است و تا فردا نهایی خواهد شد و جلسه ای تشکیل خواهد شد و انتظارت ما در رابطه با نقش و کمک هایی که فرمانداران معین می توانند در برگزاری انتخابات داشته باشند مطرح خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان توضیح داد: پیش‌بینی هواشناسی در خصوص بارندگی هامبنی بر بارش ۱۰۰ میلیمتری در اندیکا و مناطق شمالی استان است و فردا دقیقا مشخص میشود اگر چنین وضعیتی باشد تمهیداتی باید فراهم کرد و امکان ارسال هلیکوپتر برای برخی از مناطق سخت گذر نخواهیم داشت و باید در این رابطه تمهیدات لازم و روش های جایگرین را مشخص نماییم.

معاون استاندار اضافه کرد: ممکن است زیرساخت های مخابراتی ما هم دچار مشکل شود که تصمیمات لازم را باید اتخاذ نماییم تا مشکلی در روند برگزاری انتخابات نداشته باشیم.

معاون استاندار در حاشیه این نشست نیز در گفتگو با رادیو خوزستان اعلام کرد: تعداد واجدین رای در استان ۳ میلیون و پانصد و شصت هزار نفر است که از این تعداد حدود ۲۰۳ هزار نفر رای اولی محسوب می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار