شرکت درانتخابات تمرینی برای مسئولیت پذیری

مانه وسملقان (پانا) -همایش رای اولی ها باحضور فرماندار و مدیر آموزش وپرورش شهرستان در سالن معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شرکت درانتخابات تمرینی برای مسئولیت پذیری

محمود رضا معموری فرماندار شهرستان بیان کرد: با توجه به اینکه یازدهمین دورهٔ انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم، حضور رای اولی ها در این انتخابات، صحنه های زیبایی از مشارکت سیاسی این قشر فعال و پرانرژی را به نمایش خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد بدون تردید، برای پیش برد سریع برنامه‌های اجتماعی‏، اقتصادی‏، عمرانی‏، فرهنگی‏، آموزشی و سایر امور رفاهی در روستاها، شهرها و شهرستان، وجود نمایندگان مردم در مجلس بسیار ضروری و تسهیل کننده امور است.

فرماندار یادآورشد در این میان نقش و جایگاه رای اولی ها را نمی توان انکار کرد؛ زیرا حضور این نوجوانان ۱۸ ساله تاثیر بسیار شگرفی در گرم شدن فضای انتخاباتی دارد. به طور قطع نخستین حضور در انتخابات برای این قشر نوجوان تجربه ای بسیار جذاب خواهد بود و خاطره ای به یادماندنی برای آنان به یادگار خواهد گذاشت.

بهمن صفرپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیان کرد: حضور رای اولی ها در انتخابات در واقع سلیقه و نظر کسانی را که در مرز نوجوانی و جوانی هستند نمایندگی می کند.

وی افزود: در صورت شرکت رای اولی ها در انتخابات، رای آوری فردی یا افرادی که به عنوان نماینده انتخاب می شوند، از جامعیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

به گفته وی، حضور رای اولی ها، یک تمرین عملی و فرصتی است تا این نسل فعال و باانگیزه، در فعالیت های سیاسی اجتماعی حضور بهتری داشته باشند.

صفرپور اظهار کرد: علاوه برآن، وجود و حضور رای اولی ها در انتخابات، باعث ایجاد شور و نشاط بیشتر در جامعه می شود و انتخابات پشتوانه قوی تری پیدا می کند.

درپایان دانش آموزان به رسم یاد بود با فرماندار و مدیر آموزش وپرورش عکس گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار